Gå til innhold

2. sprøytedag og oppblåst i magen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!!

sprøytedag nr 3 var i går og jeg var ENORMT oppblåst i magen.

I dag er jeg også ganske stor...føler meg som et berg. I går stakk det kraftig fra venstre eggleder.

Lurte på hva som var liksom tegn til overstimulering? Jeg har jo starta mye sterkere denne gangen enn forrige, og ja du vet....

Kos fra

Dipsey skrev (På 17.11.2002 den 13.10):

Heisann!!

sprøytedag nr 3 var i går og jeg var ENORMT oppblåst i magen.

I dag er jeg også ganske stor...føler meg som et berg. I går stakk det kraftig fra venstre eggleder.

Lurte på hva som var liksom tegn til overstimulering? Jeg har jo starta mye sterkere denne gangen enn forrige, og ja du vet....

Kos fra

Første gangen ble jeg litt dårlig etter uttaket, med skikkelig vondt i magen (_skikkelig_). Siste gang så de på ul at det kom veldig mange små eggposer, og det er et tegn de passer på. Da gikk de ned på dosen, og fulgte nøye med frem mot uttak. Legene er veldig obs på det, så de passer på oss :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...