Gjest ikke undertegnet Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Hei! Jeg er 24 år, hr fast samboer som jeg er forlovet med. Nå har jeg gått på p-pillen synfase i over tre år, men merker at sex-lysten er veldig dalende. Jeg lurer derfor på å slutte med pillene for å se om dette kan hjelpe. I den forbindelse har jeg hørt av en venn om et nytt p-middel som heter NuvaRing. Har forstått at det er en slags "gummi"ring som føres inn i skjeden og blir der i tre uker og så en uke uten. Jeg lurer på om denne er like sikkert som p-pillene og om det finnes bivirkninger. Stemmer det at hormonene i denne ringen er langt svakere enn i p-piller, og at dette derfor kan være med på å øke sex-lysten? Er det noen som bruker dette som kan fortelle meg litt om det? Blir veldig glad for svar!! Vennlig hilsen meg 0 Siter
Gjest ravja Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 du kan gå inn på www.nuvaring.no, der vil du finne masse info. Bruker det ikkje sjølv, men vurderer å begynne. Lukke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.