Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Væren-74:

Beklager jeg ikke har svart før...Men har vært uten maskin i noen dager no...

Det va synd at det ikke gikk for dere heller!Det va en tøff beskjed å få...Men no har jeg allerede begynt å se fremover og fått nytt behandlingsopplegg.Jeg skal ta noen tabiser som skal forbedre eggkvaliteten og ha ferie fra alt dette til februar.Skal ringe inn min mens i januar da...

Så det blir deilig å få avkobling fra alt dette no!!!Men jul og greier i mellomtiden.

Har fått sniffe og sprøyte programmet mitt og,så jeg har blitt satt opp i dose på puregonen.Fra 125 ie til 200 ie og tre dager x-tra før første ul.....Så det var kjekt å se..Kanksje jeg slipper så lang sprøyte tid no..Det holder med ihvertfall 15 dager denne gangen....Halvparten fra sist gang!!!

Ta vare på hverandre væren og kos deg med ungene i mens!:)

Klæmma fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82037-v%C3%A6ren-74-og-andre-kjente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen!

Det er godt å høre at du er ved godt mot. det er ingen ting som er bedre enn det :)

Vi begynner på nytt før jul. Regner med at det blir egguthenting i slutten av januar. Skal få noen tabeletter slik at jen får mensen i midten av desember. Det er ikke helt ferdigdiskutert her hjemme, men det er slik jeg tror at det blir! Lykke til med tabelettene!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...