Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på korleis ei skal bli gravid. Har uregelmessig menstruasjon,derfor er det vansklig å rekne ut når tid det er eggeløysning!

Kan du hjelpe mei med eit råd om korleis ei ska finne det ut??

Kjøpte en pakke clear plan,men traff ikkje rett på en einaste dag med dei 5 testan,så det blir veldig dyrt i lengda!!

Ja som sakt så lurer eg på om ei kan rekne sann ca ut når det er eggeløysning,da blir det litt enklere.

Når eg får menstruasjon så blir den alltid tidligare en sist gang,no sist fikk eg den ei heil veke før sist gang.

Har høyrt om Lady comp,hva synest du om den??

- brucie , 25år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82056-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du har veldig uregelmessig menstruasjon kan det vaere tegn paa manglende eggloesning, da blir clearplan negativ. Lady comp kan ikke brukes heller. Du boer soeke lege (helst gynekolog) og faa en sjekk av dine hormoner (blodproeve)og evt igangsettelse av eggloesning med tabletter, hvis man ikke finner annen forklaring paa dine uregelmessige bloedninger.

Lykke til, vennlig huilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82056-graviditet/#findComment-441484
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...