Gå til innhold

Hva faen skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

34

• petter smart

8

• molli

2

• glennb

2

Hva med at DU bruker kondom? Da kan hun slutte med p-piller så mye hun vil. Foressten så kan du gilse dama di og si at det er utrolig barnslig å true på den måten. Før hun legger DET av seg, trenger hun ikke tenke på å bli mor. Det er noe som heter "psykisk moden"....

Jeg hadde dumpa henne.

hei hei..

Denne dama di virker som ei veldig umoden jente ...

hvis hun prøver å lure deg med å slutte på p-pillen hadde jeg blitt sint..

du kan jo sette deg ned å prøve å snakke med henne om dette...

for med slike trusler kan man ikke bli en god mor iallefall..

vil også råde deg til å bruke kondom for går en dame virkelig inn for å bli gravid klarer hun det ...

KLem

Annonse

Eg har også lyst på barn, mens typen vil vente, eg går på oillen men ikke f**** om eg hadde lurt han, slutter eg skal han få vite det og vil han da ha sex uten barn får han bruke kondom, eg ville aldri lurt et barn på han mot hans vilje, eg elsker han tross alt, hva er viktigest for dama di, deg eller å få barn nå?

17 år og ønsker barn?! Da går hun vel i 2. klasse på videregående og har senere kanskje flere års universitets- og høyskolestudier foran seg. Gjennomsnittalderen for førstegangsfødende nærmer seg 30 år. Det er i høyeste laget. Men 17 år er altfor tidlig. Kroppen er jo knapt ferdig utviklet.

Jeg hadde dumpa henne.

jammen åsså varre ingen som spurte -din- mening daa....!! :-) Altså..jeg mener...om han bare er en laus faen som går fra hull til hull er det jo greit nok...men han virka som en allright fyr som virkelig var glad i henne...da dumper man bare ikke partneren pga uoverenstemmelser!! mener nå jeg vaffal.....:-)

Altså helt i teorien er hun jo litt barnslig som truer deg med p-pilla å sånn...det er absolutt ikke tingen å gjøre for å få frem ønskene sine. Så du kan ta saken i egne hender å bruke kondom om hun virkelig gjennomfører det.

Men om du hører på manga av råda her å dumper henne er ikke du akkrat mindre barnslig enn henne. Men jeg fikk forståelse for at du virkelig brydde deg, derfor tror jeg tingen er å prate å komme fra til en enighet. Tross alt kommer det ikke an på alder(mange dømmer forholdet deres og hennes evne til å være mor bare fordi hun er ung). Hun kan bli en fataksitk mor, men her er det deres forhold det komme an på.

Altså, å prøve å få henne til å forstå at du kanskje synes det er litt tidlig i forholdet deres med barn nå,og at du ikke føler deg moden/klar for det eller hva du nå enn føler. Om du rett og slett føler at hun aldri kan bli mor til ditt barn eller at hun er så umoden at hun rett og slett ikke forstår din begrunnelse(som du forøvrig må begrunne godt for å bli trodd på), så må du kanskje vurdere din forbindelse til henne...?? Ikke lek med henne bare fodi hun er ung...

Det bar alt tro jeg...?? :)

jammen åsså varre ingen som spurte -din- mening daa....!! :-) Altså..jeg mener...om han bare er en laus faen som går fra hull til hull er det jo greit nok...men han virka som en allright fyr som virkelig var glad i henne...da dumper man bare ikke partneren pga uoverenstemmelser!! mener nå jeg vaffal.....:-)

Vel... Begynner man å true med å slutte på p-piller - inneforstått at hun vil ha unge, uansett hva han mener - så snakker vi ikke her om en liten uoverenstemmelse.

Da snakker vi om en meget STOR uoverstemmelse som kan forandre livet til fyren.

Hva du skal gjøre? Dra opp buksesmekken eller bruk kondom.

Hvorfor oppfører du deg som om dommedags-babyen er et faktum bare fordi hun truer å slutte med pilla? Da er det vel bare å kutte sexen da, til hun kommer på bedre tanker. Det finnes ikke "jomfru-fødsler", så uten hjelp fra deg blir hun jo ikke gravid.

Eller som nevnt; bruk kondom!

Skrullete jentunge forresten, henne bør du observere NØYE hver dag i det hun sluker p-pilla si......jeg hadde ikke blitt det minste forundret om hun i all hemmelig allerede HAR slutta med den (og kaster pilla i do hver dag, slik at du ikkd skal merke noe om du kontroll-teller på brettet)!

Annonse

Hva du skal gjøre? Dra opp buksesmekken eller bruk kondom.

Hvorfor oppfører du deg som om dommedags-babyen er et faktum bare fordi hun truer å slutte med pilla? Da er det vel bare å kutte sexen da, til hun kommer på bedre tanker. Det finnes ikke "jomfru-fødsler", så uten hjelp fra deg blir hun jo ikke gravid.

Eller som nevnt; bruk kondom!

Skrullete jentunge forresten, henne bør du observere NØYE hver dag i det hun sluker p-pilla si......jeg hadde ikke blitt det minste forundret om hun i all hemmelig allerede HAR slutta med den (og kaster pilla i do hver dag, slik at du ikkd skal merke noe om du kontroll-teller på brettet)!

Det siste der tenkte jeg på også.

Og så lufter hun bare forslaget nå for å se hvordan han ville reagert.

Sannsynligvis har hun sluttet på pilla for lenge siden.

Dump henne, sier nå jeg. Hun er jo ikke riktig vel bevart, stakkars.

Det siste der tenkte jeg på også.

Og så lufter hun bare forslaget nå for å se hvordan han ville reagert.

Sannsynligvis har hun sluttet på pilla for lenge siden.

Dump henne, sier nå jeg. Hun er jo ikke riktig vel bevart, stakkars.

Ja, faens drittkjerring! Det er sånne som henne som gi resten av oss dårlig rykte!

*mumle*

hei hei..

Denne dama di virker som ei veldig umoden jente ...

hvis hun prøver å lure deg med å slutte på p-pillen hadde jeg blitt sint..

du kan jo sette deg ned å prøve å snakke med henne om dette...

for med slike trusler kan man ikke bli en god mor iallefall..

vil også råde deg til å bruke kondom for går en dame virkelig inn for å bli gravid klarer hun det ...

KLem

Kjøp en valp til henne....

Vel... Begynner man å true med å slutte på p-piller - inneforstått at hun vil ha unge, uansett hva han mener - så snakker vi ikke her om en liten uoverenstemmelse.

Da snakker vi om en meget STOR uoverstemmelse som kan forandre livet til fyren.

Joda, men så har vel du aldri vært borti kompromisser eller uoverenstemmelser som går å løse vel??

Riktignok er dette en stor uoverenstemmelse og ganske barnslig gjort av henne om hun gjennomfører det.....men det er jo ikke akkrat mindre barnslig av han om han lissom bare dumper og ikke mer med det! det er en barnslig måte å løse en konflikt i forhold på..

Jeg mener kompsromiss å prat. man kan nesten ikke prate nok... Selvfølgelig om han virkelig tar sats å vår inn for å få henne til å forstå, og det ikke fungerer så kan han jo begynne å vurdere...

Men man løser bare ikke problemer ved å rømme unna de.... Feigt feigt feigt!!!!!

Du, hun er 17. Hva i alle dager forventet du når du ble sammen med ei jente 9 år yngre en deg ?

Hva med en mer moden kvinne ?

Hva med at du repekterer at han er glad i -jenta- og ikke i tallet som symboliserer alderen hennes??

Selvfølgelig har hun vel "barn" i seg ennå.....men gudhjelpemeg jeg ser rundt meg å opplever at mange jenter på 17-18 år kan være sååå mye mer moden når det gjelder enn menn mellom 30 og 40...

La fyren bestemme selv du uten å rakke ned på dama hans... Det blir alle lykkelige av du..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...