Gå til innhold

Hva faen skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Man er uskyldig til det motsatte er bevist, men det er ingen grunn til å leke med ilden.

Jeg hadde heller ikke latt en framtidig datter leke med en som nettopp var frikjent for pedofili.

Ja,men jeg mener fortsatt at hun ennå kan bli stolt på til hun motbeviser det. Hun fortalte jo hva hun ville gjøre... Hun har ikke lurt ham ennå nei. Derfor har hun ikke gjort seg fortjent til et stempel som "luremus"!

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

34

• petter smart

8

• molli

2

• glennb

2

Ett år er ingenting, og en på nesten 30 kan være umoden selv.

Jeg er 28, så det er vel jeg et godt eksempel på :)

Hehe..:-)

Neida,ett år er ikke all verden. Og ikke sikkert han er så alvorlig moden som en 27-åring(varre ikke det han var??) ofte er. men jeg står ganske sterkt i troa på at selv en umoden 27-åring ville ikke vært sammen med en "drittunge". Jeg tror det ville vært rett og slett altfor slitsom og lite givende om hun ikke var noe moden.

Og er hun moden nok til at en 30-åring ville være sammen med henne......da tror jeg at hun også er moden nok til å forstå. Om hun vil. Og det er verdt forsøket!

Ja,men jeg mener fortsatt at hun ennå kan bli stolt på til hun motbeviser det. Hun fortalte jo hva hun ville gjøre... Hun har ikke lurt ham ennå nei. Derfor har hun ikke gjort seg fortjent til et stempel som "luremus"!

Hun har gjort seg fortjent til stempelet PLANTE, og det er langt verre enn å være litt luremus i ny og ne.

Jeg sier ikke hva hun fortjener, jeg sier hva jeg ville ha gjort.

Var jeg skikkelig glad i en gubbe. Ville jeg også tenkt på hva han fortjener. Ved å sette et slikt ultimatum har hun -kanskje- ikke fortjent noe slikt, men kan han forandre noe burde han prøve. Ellers kan han fort angre. Anger på noe man har gjort er mye bedre enn å angre på noe man aldri turte prøve.

Annonse

Var jeg skikkelig glad i en gubbe. Ville jeg også tenkt på hva han fortjener. Ved å sette et slikt ultimatum har hun -kanskje- ikke fortjent noe slikt, men kan han forandre noe burde han prøve. Ellers kan han fort angre. Anger på noe man har gjort er mye bedre enn å angre på noe man aldri turte prøve.

"Anger på noe man har gjort er mye bedre enn å angre på noe man aldri turte prøve."

Ikke hvis resultatet er en unga, og med en sånn dame så ville jeg regnet sannsynligheten for det som overhengende.

Altså er det grunn til å flekke.

"Anger på noe man har gjort er mye bedre enn å angre på noe man aldri turte prøve."

Ikke hvis resultatet er en unga, og med en sånn dame så ville jeg regnet sannsynligheten for det som overhengende.

Altså er det grunn til å flekke.

Hadde jeg dumpa en type jeg var kjempeglad i og som det var en sjanse for at vi kunne løyse konflikter,hadde jeg angra dyyyyyypt etter at fortvilelsen/raseriet hadde lagt seg.. Han hadde nok alltid vært et sårt punkt for meg som jeg sannsynligvis ikke ville tilgitt megselv for at jeg ikke gidda prøve hardere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...