Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har noe enormt med kjærlighetssorg. (x)kjæresten min har funnet en annen, og det gjør så vondt. Spesielt når jeg trodde at det skulle bli oss to. Hun sier at hun har funnet en som er helt lik henne, og de har det så bra sammen. Jeg er klar over at hun må gjøre det hun mener er best, men det gjør bare så vondt å bli forlatt til fordel for en annen. Klarer ikke å tenke at det finnes en dame for meg der ute. Hun var liksom så perfekt. Jeg innså ikke det før det ble slutt. Innerst inne håper jeg at det vil gå dårlig med dem, men på den annnen side så elsker jeg henne og ønsker at hun skal ha det bra. Det er bare så urettferdig at jeg må deppe over henne, mens hun koser seg i et nytt forhold.

Er det noen som har noen tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82121-kj%C3%A6rlighetssorg-x2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Som du sikkert har sett litt lengre nede på siden så er du ikke alene. Det er ikke mye til trøst det vet jeg. Men det er en del gode råd å lese der. Selv om tankene dukker opp hele tiden uansett hva du holder på med så er det godt å komme ut litt. Må bare si at jeg føler med deg. Vet hvordan det er. Du får ha lykke til og god bedring.

Hei. Som du sikkert har sett litt lengre nede på siden så er du ikke alene. Det er ikke mye til trøst det vet jeg. Men det er en del gode råd å lese der. Selv om tankene dukker opp hele tiden uansett hva du holder på med så er det godt å komme ut litt. Må bare si at jeg føler med deg. Vet hvordan det er. Du får ha lykke til og god bedring.

Ja, takk for medfølelsen. Men føler meg ikke helt i samme situasjon som deg. Du har liksom håpet om at dere kan bli sammen igjen. Jeg vet at det ikke vil skje med meg siden hun har funnet en annen. Det hadde ikke vært så ille hvis det "bare" hadde blitt slutt, men her er det også en tredjeperson inne i bildet. Jeg tenker på at de har det så fint sammen, mens jeg har det forferdelig. Det er liksom så urettferdig.

Og, nei. Jeg sitter ikke bare inne. Er mye ute, har til og med begynnt å treffe noen jenter, men jeg vet at de ikke er i nærheten av det jeg vil ha. Jeg har liksom mistet håpet på at det er noen der ute for meg.

Jeg er ikke kresen, bare at det er veldig få damer som interesserer meg.

Kan ikke noe for det. Skulle ønske jeg var fornøyd med mindre.

-trist gutt

Ja, takk for medfølelsen. Men føler meg ikke helt i samme situasjon som deg. Du har liksom håpet om at dere kan bli sammen igjen. Jeg vet at det ikke vil skje med meg siden hun har funnet en annen. Det hadde ikke vært så ille hvis det "bare" hadde blitt slutt, men her er det også en tredjeperson inne i bildet. Jeg tenker på at de har det så fint sammen, mens jeg har det forferdelig. Det er liksom så urettferdig.

Og, nei. Jeg sitter ikke bare inne. Er mye ute, har til og med begynnt å treffe noen jenter, men jeg vet at de ikke er i nærheten av det jeg vil ha. Jeg har liksom mistet håpet på at det er noen der ute for meg.

Jeg er ikke kresen, bare at det er veldig få damer som interesserer meg.

Kan ikke noe for det. Skulle ønske jeg var fornøyd med mindre.

-trist gutt

Hei.. Jeg har vært i akkurat samme situasjon som deg.

Jeg gjorde det slutt med han..

noen dager senere angret jeg, men da hadde han funnet en annen. Jeg var så ute av meg! Kunne ikke skjønne hva jeg hadde tenkt på når jeg gjorde det slutt!

Samtidig som jeg sørget over bruddet, hadde jeg fremdeles et bittelite håp om at det kanskje ble oss igjen.. Uten noen grunn! Han hadde jo ny dame..

Jeg vet det gjør skikkeli vondt. Jeg har også bestandig sett på på som kresen..Kunne møte andre jeg likte, men ingen kunne måle seg med min x, og da gikk det jo ikke.

Jeg vet enda ikke hvordan jeg kom meg gjennom denne tiden. Det var så fryktelig vondt og kvalmende og tenke på _de_ to ilag. Følte meg heeeelt alene i en jævli urettferdig verden..

Men... det gikk bra til slutt. Og det samme vil skje deg. Jeg bare fortsatte med å treffe andre, håpe på at kaaanskje..? Og så, plutselig 1 1/2 år senere forelska jeg meg igjen!

Det er sant som de sier.. tiden leger alle sår. Ihvertfall så døyver det smerten. Ta tiden til hjelp, møt andre, og plutselig en dag finner du ut at du har det _bra_!

Lykke til!!

Hei.. Jeg har vært i akkurat samme situasjon som deg.

Jeg gjorde det slutt med han..

noen dager senere angret jeg, men da hadde han funnet en annen. Jeg var så ute av meg! Kunne ikke skjønne hva jeg hadde tenkt på når jeg gjorde det slutt!

Samtidig som jeg sørget over bruddet, hadde jeg fremdeles et bittelite håp om at det kanskje ble oss igjen.. Uten noen grunn! Han hadde jo ny dame..

Jeg vet det gjør skikkeli vondt. Jeg har også bestandig sett på på som kresen..Kunne møte andre jeg likte, men ingen kunne måle seg med min x, og da gikk det jo ikke.

Jeg vet enda ikke hvordan jeg kom meg gjennom denne tiden. Det var så fryktelig vondt og kvalmende og tenke på _de_ to ilag. Følte meg heeeelt alene i en jævli urettferdig verden..

Men... det gikk bra til slutt. Og det samme vil skje deg. Jeg bare fortsatte med å treffe andre, håpe på at kaaanskje..? Og så, plutselig 1 1/2 år senere forelska jeg meg igjen!

Det er sant som de sier.. tiden leger alle sår. Ihvertfall så døyver det smerten. Ta tiden til hjelp, møt andre, og plutselig en dag finner du ut at du har det _bra_!

Lykke til!!

Takk for oppmuntringen. Hvor lang tid tok det før du kom over ham, og hadde dere kontakt?

Det er fint at du har funnet lykken igjen.

Takk for oppmuntringen. Hvor lang tid tok det før du kom over ham, og hadde dere kontakt?

Det er fint at du har funnet lykken igjen.

Hei igjen!

For å være helt ærlig... så var de første 4 mnd et helvete for meg, etter det var det til "å leve med". Men nå skal du ha i bakhode at jeg var treg med å innse at det var _slutt_.

Vi hadde kontakt nå og da.. Det verste var at han var utro med meg.. jeg fikk selfølgelig stoore håp, for så å bli knust på nytt og på nytt igjen.. Innser nå at kjærlighet faktisk gjør blind.

Men jeg ble sterkere etterhvert. Da jeg møtte han nye, trodde jeg enda jeg elsket min x. Jeg hadde vel overbevist meg selv om at jeg aldri kom til å virkelig elske noen så mye igjen.

Men tiden gikk... og jeg ble bare mer og mer glad i min nye.

Jeg tenker enda på min x. Han vil bestandig ha en plass i hjerte mitt. Men nå gjør det ikke vondt lengre.

Ønsker deg styrke og glede!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...