Gå til innhold

Kåt og fyllesjuk - Hva er årsaken?

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Martinsen

Jeg har inntrykk av at vi er mange som er jævlig kåte dagen etter ei skikkelig fyllekule.

Men kan noen fortelle meg hva som er årsaken til dette? Hva er det med alkoholinntak som fører til at man er så kåt dagen etter? Hva skjer i kroppen?

...og en annen ting: Hvorfor blir man så jævlig sulten på all mulig slags junk-food utpå ettermiddagen??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82127-k%C3%A5t-og-fyllesjuk-hva-er-%C3%A5rsaken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Alkoholen roter til en masse kroppsfuksjoner, viriliteten skyldes (for mye:-)) testosteron, blodsukkernivået rotes til og du blir sulten, kroppen tappes for kalium og du skjelver, kroppen tappes for vann og du blir tørst og får vondt i hue osv osv.

Midler: c-vitamin, litt sukker, litt kaffe, mye vann, litt salt osv.

Jeg pleier å ta meg en runk for å få bort fyllenervene.

Jeg vet ikke hvorfor jeg er kåt dagen derpå, men det er jeg.

Hvem bryr seg om hvorfor...

For mye dame på natta kanskje, og en god porsjon med karsk...

Slutt med dette og bakrusen forsvinner..

;-)))

Annonse

I dag er jeg bare stein hakke fyllesyk...sex'en får vente til i morgen.....

*holder seg om hodet*

Stakkars vænnen min...

Klæmme dæ forsiktig om det lille hodet ditt..

men no e det mandag å æ håpe formen e ber.. Full rulle her til halv ett i natt så jeg rakk ikke å ringe deg.. Vi får talas i dag snuppsi..

;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...