Gå til innhold

Gladhistorier søkes

Anbefalte innlegg

Gjest bestevenninnen

Min venninne har nettopp testet negativt på sitt sjette IVF forsøk, og er naturlig nok veldig deppa nå, og vet ikke om de orker å gå på nok en gang. Siste gangen ble det satt inn 2 perfekte egg, men de greier altså ikke å klore seg fast, ser det ut til. For halvannet år siden ble egglederne kuttet fordi de muligens produserte "antistoffer" som ikke var gunstig for eggets overlevelse etter innsetting. Heller ikke det hjelper. Selv er jeg tidligere UFB og vet hvor tøfft det er. (Vi har nå to IVF-barn).

Jeg etterlyser nå "gladhistorier" etter mange mange forsøk og gode råd som gir min venninne og hennes mann giv til å gå på nok en runde - dersom de bestemmer seg for det da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82140-gladhistorier-s%C3%B8kes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tidligere golf

Hei!

Jeg legger ut en link her som du kan lese.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1232955

Det skal sies at denne jenta har reist seg etter utallige nedturer. For tiden ligger hun nok på sykehuset til overvåking av sine tre små (håper ikke hun har født enda)

Hun hadde i forkant av dette forsøket gått til Reflexolog i vestfold som heter Hanne M.(søk litt på forfatter - så finner du henne nok *s)

Håper ikke venninden din gir seg - så lenge det er håp i alle fall. Om ikke annet - ta kontakt på adopsjonsforum. Mange blir lykkelige foreldre der inne også har jeg hørt.

Lykke til!!

Klem fra en som snart har to (tre) ICSI barn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...