Gå til innhold

tenner han på menn også mon tro?

Anbefalte innlegg

mannen min fantaserer om trekantsex med meg og en annen mann. Vi har en dildo som han elsker å bruke på meg når vi har sex. Det hender at vi suger den sammen. Et par ganger når jeg har sugd ham, vil han sprute i munnen min, så skal vi kline etterpå. Jeg har ingen ting imot dette. Synes det er deilig faktisk. Men jeg lurer litt på om han faktisk tenner litt på andre menn?

Hva tror dere etter hva jeg har skrevet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82167-tenner-han-p%C3%A5-menn-ogs%C3%A5-mon-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, det er vel som jenter som kliner med gutten etter han har slikket henne og som er åpen for trekant med en jente til...

Mulig han tenner på andre menn, men det er vel ikke så farlig. Det er heller ikke sikkert han ønsket å være aktiv med den andre mannen i trekanten, men tenner på settingen.

Uansett, blir det ikke bare litt mer spennende?

Jeg glemte poenget:

Poenget er at dette ikke trenger å bety noe i forhold til hans legning, men lurer du så er det jo ikke verre enn å spørre.

Personlig spør jeg alltid damene jeg møter, har sex med, er sammen med, osv, om de kunne tenke seg sex med en annen jente, og om de tenner på det.

Ikke noe galt i å spørre om det.

Annonse

Blir selv kåt av å prate om trekant m/gutt med kjærstn min mens vi har sex, men er selv helt streit!! Det er jo en fantasi, og det er settingen som er spennende..., kunne ikke tenke meg å dele henne med noen...(hmmm, jo forresten, kanskje med en jente :)

Mange fler enn vi tror stiller i kombinert. Har lest en statistikk på det en gang, husker ikke tallet, men det var ihvertfall overraskende høyt. Mulig han er bi, da?

Ellers kan det jo hende dette bare er en fantasi som han lever ut litt sammen med deg når han er skikkelig kåt, men som han overhodet ikke kunne tenke seg å gjøre alvor av. Litt spesielt at en fyr vil suge en dildo, da.... Jeg vil gjette på at han er biseksuell, faktisk - men at han holder litt igjen. Også klarer han liksom ikke å holde helt igjen når han er ordentlig tent.

Hvis du er komfortabel med det ville jeg spurt - hvis ikke er det kanskje litt vanskelig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...