Tinarina Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Er under behandling på sykehuset for ufrivillig barnløshet. Fikk mens i dag og skal rett før eggløsning til utredning. Da skal de sprøyte et kontrastmiddel i meg og se med ultralyd om middelet går den veien det skal.. Har til denne undersøkelsen fått skrevet ut Amoxin, da det kan oppstå bakterieforandringer. Så når neste mens kommer ca. 14 dager etter, skal jeg på 2. og 10. mensdag ta blodprøver for å sjekke de forskellige verdiene. I samme periode, men på den 5. til 9. mensdag skal jeg også ta Pergotime, - som øker eggproduksjon. Det jeg har fått høre er at jeg antageligvis må vente en mestruasjonsyklus før jeg kan begynne på behandling nr.2. (Blodprøver+Pergotime) Dvs. ca. halvannen måned. Hva er riktig? Hva skal jeg gjøre? Jeg er veldig utålmodig og kunne helst tenkt meg og tatt alt så raskt som mulig! Om jeg ikke må vente, kan det jo hende at jeg og min samboer kan gi hverandre verdens beste julegave.. For da er sjansen stor for at vi kan bli gravide til jul! Håper dere med lignende erfaring, kan hjelpe meg. På forhånd, tusen takk for alle svar. Varme klemmer fra verpesjuke meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82186-erfarne-%C3%B8nskes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.