Gå til innhold

Vanlig å suge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bare meg vel

Det er en herlig, fantastisk følelse når hun slikker oppunder glansen på pennis, vidre nedover staven for deretter å kile ballene. Etter hvert tar hun den inn i munnen for så å slikke å stryke ham. Ntelsen er virkelig god. God natt, på tide å praktisere det.....

Hvis du i tillegg fortsetter med å forsiktig, ømt og ved hjelp av litt vivacream lett berører og roterer rundt o på hennes klittoris så vil du få en herlig mottagelse. Lån / ja takk mere sex av sexologen her så får du ennå bedre utbytte av det. Fin lesning ved bassenget.

*Stønn*

Gjest pjuuuuuuk

Fy, det verste jeg vet er jenter som ikke gir tilbake. Slikker han bør du suge. Tror du at du er renere der nede? Det er jo faktisk enklere å holde en penis ren.

"det verste jeg vet er jenter som ikke gir tilbake"

Så om vi liker det eller ikke så skal vi altså suge fordi mannen liker å slikke? Det er forresten heller ikke noe særlig digg!

Isj, også kommer de etterpå og skal kysse, fyttikatta sier jeg. For ikke å snakke om de pikkene som sikler verre enn et barn som holder på å få tenner.

Nei, takke meg til et godt gammeldags samleie!

Så om vi liker det eller ikke så skal vi altså suge fordi mannen liker å slikke? Det er forresten heller ikke noe særlig digg!

Isj, også kommer de etterpå og skal kysse, fyttikatta sier jeg. For ikke å snakke om de pikkene som sikler verre enn et barn som holder på å få tenner.

Damer med din innstilling dumpes.

Da blir alle glade.

Annonse

Poenget er at enkelte kvinner "krever" å bli slikket, men vil ikke suge (gjelder også andre veien). Det synes jeg ikke noe om.

De færreste menn liker å slikke i seg selv, vi gjør det fordi dere liker det. Og vi liker at dere har det godt.

Siklingen er jo bare smørning som viser at han er kåt på deg.

Og kan han slikke deg så tåler du å kysse ham etterpå. Det kommer jo tross alt fra deg.

Det er vel ganske så vanlig vil jeg tro...

Jeg elsker å suge..., og det virker som min mann er i paradis både titt og ofte mens jeg gjør det.

Der har nok både du og fruen gått glipp av noe deilig.

Og det med smaken. Renslighet er jo alfa omega, når det er i orden, smaker det bare herlig.

Tanya1365380060

Det er selvsagt helt individuellt om dette er vanlig eller ikke, men for meg er det ihvertfall en vanlig del av et sexliv.

Jeg liker oralsex, spesielt nå som det gir meg noen sinnsyke orgasmer (hadde litt problemer med det før), så for at jeg skal få det ser jeg det som en selvfølge at jeg gir oralsex tilbake :)

Og derfor er suging vanlig for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...