leebird Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Jeg er 26 år og fødte mitt første barn for nesten 3 måneder siden. Etter fødselen har jeg ikke klart å gjennomført et samleie med min mann, dvs. han klarer ikke å trenge inn i meg lenger enn et par cm. Det er vondt når han prøver, og selv med store mengder glidekrem er det ikke mulig å komme lenger inn. På 6-ukerskontrollen etter fødselen var jeg gjennom en smertefull gynekologisk undersøkelse. Legen kommenterte at jeg var trang, og han kunne bare bruke en finger for å undersøke livmoren. Jeg kan også kjenne at det stikker i underlivet dersom jeg sitter på en stol/sofa og drar meg bortover, uten å løfte på baken. Fødselen var uproblematisk og jeg sydde ikke mer enn 2-3 sting innvendig, og et par utvendig.Kan det være at jeg er sydd for trangt? Hva kan det være som er galt? 0 Siter
Nyco Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Det er ikke godt å si. Du må gå til en gynekolog og få sett på det. 0 Siter
tiliti Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Jeg kan anbefale ovesterin stikkpiller fra apoteket. De inneholder svak østrogen som virker lokalt i skjeden. Det står på pakningsvedlegget at det ikke bør brukes under amming, men dette stemmer ikke. Ta et søk på gynekolog-forum her på DOL, "ovesterin amming" f.eks. Det fungerte supert for oss, var som å komme til en annen verden! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.