Gå til innhold

Hvordan vite om det er noe mer...

Anbefalte innlegg

Jeg er interessert i ei jente på min arbeidsplass. Vi har en ok kommunikasjon og jeg tror hun liker meg.

Jeg tror, hvordan kan jeg vite?

Kanskje er jeg forelsket, hvordan kan jeg vite om hun er det i meg?

Hva slags "signaler" kan jeg se etter?

Hvordan kan jeg "flørte" på en måte som ikke er ekkel eller for raskt pågående?

Annet jeg kan gjøre "med stil"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82269-hvordan-vite-om-det-er-noe-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får prøve å fiske litt ;o) Ta en lunsj sammen, du vil nok merke om kjemien er der.

Det samme skjedde med meg i fjor. Jeg ventet til julebordet, og satte meg ved siden av henne. Vi snakket om helt dagligdagse ting, men jeg snek inn noen små komplimenter i samtalen (ikke for tydelig). Ikke fortell henne hvor flott hun er osv. Jenter liker bedre hyggelige enn desperate menn. Du kan gjerne berøre hendene, kneet hennes eller en annen "nøytral" kroppsdel. Liksom tilfeldig, hun vise det om hun liker det.

Jeg sjekka opp drømmejenta til tross for at hun kom til festen sammen med samboeren sin. Ikke spesielt snilt kanskje, men hun hadde en helt spesiell plass i hjertet mitt allerede. Nå er hun min :). Lykke til, husk at det er verd å risikere mye for kjærligheten.

Gjest ikke undertegnet

Hun søker kontakt med deg

Hun unngår deg

Hun rødmer

Hun gir "dumme"/rare svar

Hun stiller merkelige spørsmål

Hun ber deg om hjelp

Hun ber deg aldri om en tjeneste

Hun gir motstridende signaler

Hun oppsøker deg

Du gjør henne usikker

Hun flørter med andre når du er i nærheten

Hun forteller andre at hun liker deg, men sier aldri noe til deg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...