Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

erotikknett.no f.eks. Da kommer den i posten til deg. Diskré innpakning selvsagt.

Tja, jeg har ikke opplevd større jordskjelv enn vanlig ennå, men jeg bør vel gi den noen sjanser til.

Mange har merket stor forskjell visstnok:)

Prøv da vel!

erotikknett.no f.eks. Da kommer den i posten til deg. Diskré innpakning selvsagt.

Tja, jeg har ikke opplevd større jordskjelv enn vanlig ennå, men jeg bør vel gi den noen sjanser til.

Mange har merket stor forskjell visstnok:)

Prøv da vel!

insinuerer du at du har sex på regelmessig basis?

Beklager hvis det kommer som et sjokk, men ja.. og nesten daglig..

Du vet jo at jeg har skuffen full av leketøy som skriker etter sex. Hva skal jeg gjøre da? Faen.

;)

døh, selv til selvhjelp og onani er ikke sex... pokker heller...

:-)

men som du vet, jeg unner deg selvsagt all den sex'n du ka få... ber jo for deg hver kveld :-)

Annonse

døh, selv til selvhjelp og onani er ikke sex... pokker heller...

:-)

men som du vet, jeg unner deg selvsagt all den sex'n du ka få... ber jo for deg hver kveld :-)

Faen, nå vet alle hva jeg gjør om dagene med den beskjedne overskriften.. *ler*

Jaja, så er det ikke sex. Men det var du som brakte det på bane da. Man trenger ikke en mann for å bruke Viva-kremen da vettu.

Så.. ja, jeg har prøvd den.

Nei, jeg har altfor sjelden sex noen som kan prate, gi tilbakemeldinger, knulle og gi meg oralsex.

Og.. nei, jeg suger ikke dildoen.

;)

Hva er Vivacream????

Det er en krem du smører på klitoris som skal øke følsomheten, gi stor lyst og gi lettere og større(?) orgasmer. Eller noe sånt. Husker ikke helt.

Men godt skal det være. Og det er det forsåvidt. Det prikker litt og så gir den litt tigerbalsamfølelse -synes jeg da.

Jeg får vel gi den noen sjanser til:)

Du kan kjøpe den på disse nettbutikkene. Gro Isachsen kommenterte den en gang, men sa at den hadde ingen sikker virkning. Men virker den driter man jo i statistikker og andres meninger:)

Faen, nå vet alle hva jeg gjør om dagene med den beskjedne overskriften.. *ler*

Jaja, så er det ikke sex. Men det var du som brakte det på bane da. Man trenger ikke en mann for å bruke Viva-kremen da vettu.

Så.. ja, jeg har prøvd den.

Nei, jeg har altfor sjelden sex noen som kan prate, gi tilbakemeldinger, knulle og gi meg oralsex.

Og.. nei, jeg suger ikke dildoen.

;)

hehe, pokker og jeg som trodde at Viva Cream var noe man skulle smøre på snurrebassen jeg... jaja, da lærte jeg noe i dag også... er deg selvsagt evig takknemlig for denne kunnskapen.... og lover at jeg skal være ytterst snill med deg resten av dagen...

og dersom bildet du nå har lovet duker opp, så tror jeg jaggu jeg må være snill resten av uka også :-)

hehe, pokker og jeg som trodde at Viva Cream var noe man skulle smøre på snurrebassen jeg... jaja, da lærte jeg noe i dag også... er deg selvsagt evig takknemlig for denne kunnskapen.... og lover at jeg skal være ytterst snill med deg resten av dagen...

og dersom bildet du nå har lovet duker opp, så tror jeg jaggu jeg må være snill resten av uka også :-)

Næsj, men du kan få litt av meg til pikken hvis du tror at det kan hjelpe mot noe da :)

Hvis det bildet dukker opp skal du være snill med meg mer enn en uke ja..

Og gi meg forklaring på vippegreiene.

Bare spør om det er noe du lurer på altså..;)

Næsj, men du kan få litt av meg til pikken hvis du tror at det kan hjelpe mot noe da :)

Hvis det bildet dukker opp skal du være snill med meg mer enn en uke ja..

Og gi meg forklaring på vippegreiene.

Bare spør om det er noe du lurer på altså..;)

ja du er nysgjerrig ang den vippesaken skjønner jeg, hehe...

ja jeg har nå tenkt å la deg lide litt for den...

selvsagt skal jeg spørre dersom jeg lurer på noget, såpass til mann er jeg da :-)

ja du er nysgjerrig ang den vippesaken skjønner jeg, hehe...

ja jeg har nå tenkt å la deg lide litt for den...

selvsagt skal jeg spørre dersom jeg lurer på noget, såpass til mann er jeg da :-)

Prøv deg ikke!

Bildet kvalifiserer til vippegreiene og masse mer.

Men bare la meg lide. Det liker jeg;P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...