Gjest Daisy Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 et motspørsmål: Hvilken kjendis hadde giddi? :-) Sikkert flere mannlig rockestjerner enn kvinnlige sportsutøvere, kanskje? Eller stereotypierer jeg nå? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 På mannefronten måtte det nok ha blitt Vin Diesel... La primal driften leve!!:-) Skulle det blitt en jente, må det være Anastacia, kunne tenkt meg og smakt henne,ja...;-) Ser ut som vi har samme smak.... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 En gang i verden ville jeg definitivt tatt Sam Shepard og Bjørn Floberg. Nå begynner de å dra litt vel mye på årene. Huff, det var ikke vondt ment. De er veldig fine fortsatt, men kanskje ikke like tagbare. I dag... hm... Viggo Mortensen i Ringenes Herre er ikke stor akkurat, men i _en_ scene (som jeg ikke orker å forklare her og nå) er han rett og slett dyrisk. Han oser knull. Sånn som jeg ser det. Jeg er også Bruce Willis-fan. Før vi evt. hoppet til køys ville jeg gått på barrunde med ham. Det hadde vært schvært. lol - oser knull - bra formulering. 0 Siter
Panzer Skrevet 22. november 2002 Skrevet 22. november 2002 Angelina Jolie tror jeg.. Men det er mange om beinet 0 Siter
Set Abominae Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 Eliza Dushku. - peneste kjendis dama som er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.