Kitti1365380419 Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Heisann ! Jeg er en jente på snart 30 år... som alltid har slitt med å få orgasme. Jeg var faktisk godt over tyve første gangen jeg opplevde det, og da ved hjelp av en klitoris vibrator ( et slags egg ) "Problemet" mitt er at jeg kun oppnår klitoris orgasme ved hjelp av en klitoris vibrator ( med helt nye batterier ) eller evnt ved hjelp av dusj strålen på full styrke.... Jeg har prøvd å oppnå samme orgasme kun ved hjelp av egen eller kjæresten min sin egen "håndkraft" eller tunge og jeg har prøvd lenge.... !uten at dette er nok til at jeg når toppen. Har lest et sted at jevnlig bruk av klitoris vibrator og andre typer vibratorer kan nedsette følsomheten og gjøre det vanskeligere å oppnå orgasme uten hjelpemidler. Stemmer dette... og bør jeg da slutte .. eller ta en pause fra alle de kjekke lekene mine )? Etter at jeg leste boken din ( sex, ja takk ! ), har jeg også begynt å gjøre knipe øvelser til en vane hver dag.. og håper at dette også kan hjelpe til å øke følsomheten og kontrollen på bekkenbunns musklene. Selv om det er greit å bruke en vibrator, ønsker jeg veldig å oppnå klimaks også uten hjelp av denne. Har du noen råd ? Må tilføye at jeg har verdens mest tålmodige kjæreste ...som kan hisse meg opp til de grader... Han kan bruke timer på å beføle, slikke og kjæle med meg... Det er kjempedeilig. Men som sagt, det flater ut etter hvert... i stedet for at jeg når toppen. Hilsen frustrert 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82351-lite-f%C3%B8lsom-klitoris/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mhmhmh Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Vibratoren skader nervene i underlivet. Du må unngå helt massagedusj eller vibrator. Ta 14 dagers pause ifra sex, sørg for at du får DYP søvn i hele denne perioden. spis vitaminer og mineraler, FISK omega, 3/tran. 1 glass varm melk om kvelden 1-2 timer før sengetid.. Du må få DYP søvn, slik at dine nerve endinger kan gjennoppbygges. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82351-lite-f%C3%B8lsom-klitoris/#findComment-444385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hei Kitty Vi kvinner er svært forskjellige i hvor mye fysiske stimuli som skal til for å få orgasme. Noen er slik som deg. De trenger hardhendt stimulanse, fortrinnsvis av en vibrator for å få klitorisorgasme. Jeg har også fått med meg at noen hevder at følsomheten nedsettes av vibratoren, om den er av de kraftigste typene. Jeg tviler imidlertid sterkt på at følsomheten nedsettes permanent, kun en dag eller to. Så bare fortsett å kose deg med vibratorne dine! Det kan også hende det hadde vært enklere for deg å få orgasme om du finner en kraftigere vibrator enn de du har. Vibratorer uten batterier, men med tilknytning til strømnettet er de sterkeste. Bekkenbunnsøvelsene er flott. Det er også en tålmodig, deilig kjæreste!! Siden du foretrekker litt kraftig stimulering – har dere prøvd med hans fingre i skjeden (G-punkt-stimulering) mens han eller du samtidig bruker vibrator? Da får du mulighet for to typer orgasme på en gang. Du finner oppskriften på G-punktstimulering i boka. En annen variant du og han kanskje vil sette pris på er å supplere med en dildo. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82351-lite-f%C3%B8lsom-klitoris/#findComment-448710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken rosanna Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Vibratoren skader nervene i underlivet. Du må unngå helt massagedusj eller vibrator. Ta 14 dagers pause ifra sex, sørg for at du får DYP søvn i hele denne perioden. spis vitaminer og mineraler, FISK omega, 3/tran. 1 glass varm melk om kvelden 1-2 timer før sengetid.. Du må få DYP søvn, slik at dine nerve endinger kan gjennoppbygges. Ja, også glemte du å si at det må være fullmåne og at tre forskjellige røkelsespinner må utsondere lukter samt at du må tilbringe de 14 dagene i lotusstilling! Go for it, honeypie! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82351-lite-f%C3%B8lsom-klitoris/#findComment-455385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.