Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest veronica74

Kjære Matea!

Har for kort tid siden vært gjennom det samme som du skal i morgen.

Skjønner godt at du gruer deg, det gjorde jeg og. MEN når morgendagen gryr, du kommer deg avgårde og møter på de hyggelige og forståelsesfulle menneskene som jobber der, vil alt gå sååå bra! Du får nok noe beroligende når du kommer, og forhåpentligvis blir du rullet inn ganske raskt. Jeg ble rullet inn ca. 35 min. etter at jeg kom. Våknet en time senere og da var jeg ferdig!!! Jippi :-)

Heldigvis var alt i orden med meg, og jeg krysser alt jeg har for at alt skal være i orden med deg og!!!

Skal tenke på deg og sender over noen beroligende vibber!

Masse klemmer fra

Ja, jeg skal iallefall tenke på deg, for jeg skal selv til hsg-undersøkelse i morgen og få sprøytet inn sånn væske.. Uhuu, gruer meg litt selv.. Men gleder meg desto mer da! c",) Det er jo godt å være i gang, kanskje en får noen svar snart om hvorfor en ikke kan få barn... Ønsker deg masse lykkeønskninger og TVI-TVI!

ps.tenk litt på meg oxo,da.... Klemmer fra

skytte1365380395

Kjenner følelsen igjen. Har vært igjennom det. Det går veldig kjapt.

Det var litt ubehagelig å våkne opp fra narkosen, men det gikk fort over.

Har den samme følelsen nå, jeg gruer meg til i morgen også.

Skal ha egguttak.

Lykke til ! Håper alt går bra.

Kjenner følelsen igjen. Har vært igjennom det. Det går veldig kjapt.

Det var litt ubehagelig å våkne opp fra narkosen, men det gikk fort over.

Har den samme følelsen nå, jeg gruer meg til i morgen også.

Skal ha egguttak.

Lykke til ! Håper alt går bra.

Fikk du narkose?Du var jammen heldig,skulle ønske jeg fikk det også,fikk ingenting jeg og jeg kommer aldri til å gjøre det igjen.Har aldri hatt så vondt før,jeg ble skikkelig syk og måtte ligge nedpå ca 30 min.Men alt var åpent.

De sa at når de tok ut ballongen så skulle det vonde bli borte men neida det ble værre,det fortsatte å trenge oppover.Rart.

Annonse

Heisann!!

Skal tenke på deg i dag!

Håper at alt gikk bra og at du ikke fikk alt for vondt av nervøsitet. Du er nok susete etter narkosen og sår i magen og stingene ei stund. Husk at vondt skal vondt fordrive, og det vonde som skal fordrives er jo ufb..

Stor lykkeønske klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...