Gå til innhold

Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke når det gjelder rimelig aldersforskjell, vel? Verken den ene eller andre veien.

Imidlertid tror jeg at større aldersforskjell kan innebære at en mann utøver en form for større og mer betenkelig autoritet overfor en betydelig yngre kvinne enn en eldre kvinne vil overfor en betydelig yngre mann. Hvis du skjønner...?

Jeg har fått det for meg at menn er mer åpen for det meste enn kvinner. og det er derfor kvinner oftere er grinete på modne menn med lammekjøtt under armen....??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82395-hvorfor/page/2/#findComment-442400
Del på andre sider

En annen ting er om det er mulig og ha et forhold hvor begge er likeverdige, når det blir så stor aldersforskjell. Jeg har mine tvil om det.Det avhenger selvsagt hvor i livet, og hvor stor aldersforskjellen er. Er det ei jente på 17 og en mann på 36, er jeg ganske så sikker på av mannen vil få den dominerende rollen (læremester?) i det forholdet.

Tror du? Det kan jo selvfølgelig skje. Men mange av akurat de som kritiserer har helt glemt at kua en gang har vært kalv.

For å ta mitt exempel. Jeg er ung og typen min er 16 år eldre. Ikke -en- gang har problemer eller snakk med aldersforskjell dukket opp. Ja, når man ser bort fra at det er noen steder jeg ikke slipper inn på og noen grinete damer som overlegent spør han hvor gammel jeg er mens jeg hører på. Og dette kaller hvertfall ikke jeg problemer! Nei -så- mye bryr jeg meg jaggu ikke om å komme inn der jeg er for ung eller å høre på hva sure,sjalu kjerrigner synest!!!

Vi -har- et likeverdig forhold! Han hjelper meg med ting og ja,jeg kan faktisk hjelpe han også. Han kan noen ting og jeg noen,og vi lærer -hverandre-! Hadde han skulle begynt å bestemt,å styrt, og lært meg ting fordi han mente han var mer moden enn meg. Ja da hadde jeg jaggu tatt pakket med meg å stukket rimelig fort! Jeg er absolutt ikke interresert i å han en xtra forelder nei.

Riktignok hadde jeg åsså mine fordommer mot det før jeg traff han. Men nå innser jeg jo at jeg var helt tåpelig. Jeg vil ha ham for hvem han er ...og alder er bare tall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82395-hvorfor/page/2/#findComment-442422
Del på andre sider

Annonse

Det mulig, men man tar ikke en 40 åring om man er 20. Med mindre man er ekstremt desp.

At ikke du gjør det betyr ikke at ingen andre gjør det.

Forøvrig er det en del av de unge kvinnene som velger godt voksne menn ut fra økonomiske og sosiale hensyn, det finnes unge menn som gjør det samme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82395-hvorfor/page/2/#findComment-443191
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...