Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det finnes en p-pille der ute som passer for meg? Jeg har prøvd Trionette og Trinordiol (disse er jo begge trefasepiller og jeg blei like deppa og kvalm av begge) Så anbefalte legen meg Yasmin fordi denne pillen skulle ha så få bivirkninger. Så jeg tvingte meg igjennom tre måneder med konstant kvalme og mageproblemer før jeg kunne konstatere at ikke denne heller funka helt for kroppen min.

For ikke sålenge siden hørte jeg om ett nytt merke kalt Loette som skulle være enda bedre, inneholde enda færre hormoner og ha uhorvelig mye mindre bivirkninger enn andre p-piller. Men etter bare fem dager på pillen kjenner jeg kvalmen begynne å snike seg over meg igjen. På slutten da jeg brukte Yasmin greide jeg nesten ikke å fungere. Var bare konstant kvalm og jævlig og hadde null energi, og det begynte akkurat på samme måte som nå. Noen andre som har opplevd lignende tilsatnder ved p-pillebruk? Noen som har et godt alternativ å anbefale?

P-sprøyte er helt utelukket siden dette er noe jeg ikke bare kan slutte med om det ikke fungerer, og kondomer koster en del i lengden når du er i et fast forhold....

Har hørt om noe kalt p-ringer. Noen som vet noe om dem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82398-t%C3%A5ler-ikke-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

Har hatt det samme problemet som du har!!!

Var så gale att eg bare kasta opp og da hjelper jo ikke ppillen mer så jeg var plutselig gravid en dag...noe jeg selvfølgelid er glad for men var ikke det jeg hadde planer om der og da...

Men har nå alså ei jente på snart to...og begynte på ppiller igjen så snart jeg kunne og det gikk ikke lenge før jeg ble dårlig og skikkelig deppa...missa sexlysten og...men hvorfor ikke prøve en spiral???

Under slike tilfeller som dette får du sett inn spiral for det er egentlig slik att du skal vente til du får noen unger...men det er iallefall ingen hormonelle bivirkniger...

Håper du finn en løsning!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...