Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere. Er nå på 11 spraydag. I helgen hadde jeg noen forferdelige bivirkninger (tar Synarela 3x pr. dag) med mye hodepine, tretthet og vond rygg). Men søndag kveld fikk jeg mensen og mandag forsvant bivirkningene - har ikke kjent noe etter det - er det noen som har liknenede erfaringer?

Forrige forsøk brukte jeg også Synarela men da 2x pr. dag og hadde ingen bivirkninger.

Håper de holder seg unna til sprayen er ferdig. Begynner på Gonal F sprøyter neste onsdag.... ting-tar -tid

Lykke til videre alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82494-bivirkningene-forsvant-plutselig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Luske! Så fint at bivirkingene er borte. Jeg har fortsatt bivirkninger i form av vond rygg og hetetokter. Samboer lister seg litt stille rundt om dagen også, selv om jeg benekter at humøret har blitt dårligere...hmmm.

Fikk mensen i dag og har time til u.l og undersøkelse neste onsdag.

Jeg skal også bruke Gonal F. Har hentet en pakke a 600 IE, og har en liggende på apoteket som jeg er usikker på om jeg skal hente. I 1 pk. er det 15 engangssprøyter. Tenker at det er unødvendig å ta ut den andre hvis jeg ikke trenger den. Hvor mye Gonal F har du fått beskjed om å ta ut?

Litt på siden av temaet ditt dette men.....

Ha en fortsatt god spraytid.

Hei Luske! Så fint at bivirkingene er borte. Jeg har fortsatt bivirkninger i form av vond rygg og hetetokter. Samboer lister seg litt stille rundt om dagen også, selv om jeg benekter at humøret har blitt dårligere...hmmm.

Jeg skal også bruke Gonal F. Har hentet en pakke a 600 IE, og har en liggende på apoteket som jeg er usikker på om jeg skal hente. I 1 pk. er det 15 engangssprøyter. Tenker at det er unødvendig å ta ut den andre hvis jeg ikke trenger den. Hvor mye Gonal F har du fått beskjed om å ta ut?

Heisann!!

Du jeg tenkte at jeg måtte kommentere litt på det du skrev om det å hente kun 1 pk med gonal.

Sist forsøk måtte jeg hente to pk med gonal multidoser. Rett og slett for at det ikke ble nok med en pk. Jeg stakk da i 11 dager. Men alt i alt kommer det helt an på hvor stor dose du har. Jeg har enda ikke brukt opp første dosen, men jeg har hente pakke nr 2 for å ha den her. Riktignok måtte jeg kaste masse gonal sist, i og med at den ble for gammel, men sånn er gamet...

Klem fra

Heisann!!

Du jeg tenkte at jeg måtte kommentere litt på det du skrev om det å hente kun 1 pk med gonal.

Sist forsøk måtte jeg hente to pk med gonal multidoser. Rett og slett for at det ikke ble nok med en pk. Jeg stakk da i 11 dager. Men alt i alt kommer det helt an på hvor stor dose du har. Jeg har enda ikke brukt opp første dosen, men jeg har hente pakke nr 2 for å ha den her. Riktignok måtte jeg kaste masse gonal sist, i og med at den ble for gammel, men sånn er gamet...

Klem fra

Det høres ut som jeg bør hente den siste pakka med gonal da.

Hvor mange ganger stikker du om dagen? Det er vel ikke mange dagene igjen før uttak nå.

Lykke til dipsey,

klem

hei adek - jo har vel ikke tenkt noe annet enn at jeg trengte begge pakkene jeg - uff så jeg har hentet begge - men det burde jeg vel ikke gjort - men de har heldigvis god holdbarhet da - men hva om jeg blir gravid da - da er plutselig masse penger ut av luften..... Sist måtte jeg iallefall stikke i mange dager mer enn først oppsatt så det er jo mulig jeg må det nå også.

Skal ikke på ul før den 5. desember jeg selv om jeg skal begynne å stikke den 27.11 - litt rart hva eller er det vanlig mon tro? Sist var det mye mer undersøkelse og så i forkant av stikkingen.

Det høres ut som jeg bør hente den siste pakka med gonal da.

Hvor mange ganger stikker du om dagen? Det er vel ikke mange dagene igjen før uttak nå.

Lykke til dipsey,

klem

Heisann jenta!

Hvor langt i stikkinga er du egentlig?? Vet at det er dyrt, men sånn er det. Jeg stikker kun en gang om dagen og har 112.5 ie i dosen min..normalt sett så stikker man fra 7 til 10 dager..så da er det kanskje kanskje ikke nok...

Vel, ja, jeg skal til ultralyd i morgen og håper da å få beskjed om når eggene kan høstes osv...synes det er grusomt å ikke vite noe som helst..men i morgen vet jeg nok mere...

klem fra

Annonse

Heisann jenta!

Hvor langt i stikkinga er du egentlig?? Vet at det er dyrt, men sånn er det. Jeg stikker kun en gang om dagen og har 112.5 ie i dosen min..normalt sett så stikker man fra 7 til 10 dager..så da er det kanskje kanskje ikke nok...

Vel, ja, jeg skal til ultralyd i morgen og håper da å få beskjed om når eggene kan høstes osv...synes det er grusomt å ikke vite noe som helst..men i morgen vet jeg nok mere...

klem fra

Jeg har ikke begynt med sprøyter ennå, er på 10ende sraydag. Du ligger foran meg i løypa, lykke til med u.l i morgen.

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...