Bigmom Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hei alle "medsøstre" I dag er dagen hvor mine 2 små egg skal feste seg, hvis de gjør det. Jeg lurer i den forbinnelse om noen kan svare meg på følgende: I går hadde jeg menssmerter og alligevel ikke riktige menssmerter, de kom og gikk. Mine bryster er spente og ømme. I dag er det nøyaktig det samme, spente bryster og mere en murring i magen enn en direkte menssmerte. Er det noen som vet om det er goe eller dårlige tegn? Jeg skal først teste meg om 11 dager æv-æv Kjærlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82502-spenning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urne Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hei :-) Tester du 11 dager etter innsetting? I dag er det presis 2 uker siden jeg ble inseminert 1. dag (ble 2 dager etter hverandre). Jeg har "sniktestet" meg søndag med neg resultat og det samme skjedde i morges (negativt). Da jeg ble inseminert for snart 3 år siden testet jeg positivt akkurat på "denne dagen". Jeg føler meg imidlertid litt gravid - har murringer i magen, men altså ingen positiv test. Også har jeg litt avsmak mot kaffe, noe som jeg også hadde sist. Det er vel mulig at jeg tester meg for tidlig? Nervepirrende med nedtelling til testing- synes at jeg tenker på det hele tiden... Du får ha lykke til! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82502-spenning/#findComment-442534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigmom Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 Hei :-) Tester du 11 dager etter innsetting? I dag er det presis 2 uker siden jeg ble inseminert 1. dag (ble 2 dager etter hverandre). Jeg har "sniktestet" meg søndag med neg resultat og det samme skjedde i morges (negativt). Da jeg ble inseminert for snart 3 år siden testet jeg positivt akkurat på "denne dagen". Jeg føler meg imidlertid litt gravid - har murringer i magen, men altså ingen positiv test. Også har jeg litt avsmak mot kaffe, noe som jeg også hadde sist. Det er vel mulig at jeg tester meg for tidlig? Nervepirrende med nedtelling til testing- synes at jeg tenker på det hele tiden... Du får ha lykke til! Klem fra Hei Urne, nei jeg skal først teste meg på 18 dagen, men der er 11 dage til idag.... uhhhh Det er utrolig nervepirrende. Idag har jeg ikke riktig hatt noen matlyst, og en kollega av meg som har 5 barn... Sir at de symptomer jeg har idag er somregel positive, så det setter jeg min lid til så lenge ) Lykke til til deg også Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82502-spenning/#findComment-442554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigmom Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Hei :-) Tester du 11 dager etter innsetting? I dag er det presis 2 uker siden jeg ble inseminert 1. dag (ble 2 dager etter hverandre). Jeg har "sniktestet" meg søndag med neg resultat og det samme skjedde i morges (negativt). Da jeg ble inseminert for snart 3 år siden testet jeg positivt akkurat på "denne dagen". Jeg føler meg imidlertid litt gravid - har murringer i magen, men altså ingen positiv test. Også har jeg litt avsmak mot kaffe, noe som jeg også hadde sist. Det er vel mulig at jeg tester meg for tidlig? Nervepirrende med nedtelling til testing- synes at jeg tenker på det hele tiden... Du får ha lykke til! Klem fra Hei Urne, jeg testet i går på 14.dagen og den var positiv, testet igjen idag, den var også positiv. Har også pratet med legen som mente at mine smerter med stor sannsynlighet skyltes at jeg var gravid ) Har blitt sykemeldt denne uken også da jeg har noen helt utrolige magesmerter, kvalme og spendte bryster. Så det ser ut som vi skulle lykkes i 1. forsøk. Hvor er det bare helt utrolig. Lykke til med testen til deg Urne. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82502-spenning/#findComment-451321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.