Gå til innhold

Drapstrusler, avslappet holdning ?

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokkert over...

Dette handler om min svigemor og hennes sønn. Han bor for tiden hjemme hos henne mens vi hjelper han med å pusse opp en leilighet han har nettopp kjøpt. I går så ringte min samboer til moren sin og fik da vite at broren hans hadde truet med å drepe moren sin !!! Han har asperges, bare så det er sagt. Dette er andre gangen som vi vet om at han har truet henne. Tidligere har han stått bak henne da hun satt i sofaen og snakket med seg sjølv : jeg kan ikke gjøre det fordi da går jeg i fengsel og lignende uttalelser. Samboeren min ble veldig redd og ville hente moren sin og få henne til å være hos oss i noen dager mens vi forsøkte å gjøre noe med dette. Men moren var veldig sta og nektet at hun hadde behov for hjelp og sa at hun ville bare gå å legge seg ! Samboeren min ville da gå over til de og forsøke å snakke om dette men nei, hun ville bare gå sove. Så fik samboeren min snakket med broren sin, og fik roet det hele ned. Men jeg er litt sjokkert over at hun tar ting så rolig, vi er kjempe bekymret over situasjonen. Men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre, har forsøkt å få samboeren min til å ringe moren sin i dag, men han sier at hun har sikkert drukket igjen i går og vil bare få være i fred. Jeg har problemer med å ikke blande meg inn i dette. Hva om det utenkelige skjer og vi ikke har gjort det beste vi kan ?... Noen råd for meg om hva jeg kan gjøre ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82525-drapstrusler-avslappet-holdning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Det er ikke svigermoren din det er noe galt med men sønnen, slik eg ser det da;-)

du nevnte at han hadde en eller annen sykdom som eg ikke vet detaljene om, men dere må søke hjelp for han. Det er sikkert ikke lett for din svigermor å andmelse sin egen sønn, sitt eget barn, som er hennes eget kjøtt og blod og sikkert var en søt baby om du skjønner hva eg mener...

Eller å få han tvangs innagt for den slags skyld..

Hva med å snakke med han det gjelder, husker han det, angrer han, forstår han at det er galt?

Dere må bedømme om han er i stand til å bo alene eller om han bør ha oppsyn. Det er jo ikke sikkert han mener å drepe henne, kansje har han et eller anet uforklaring hat mot henne, feks "det er din skyld..." (at eg er som eg er, at eg ble født, at eg gjør slik ol.)

Om du virkelig tror han er istand til å drepe henne så må de ikke bo i lag, men er det bare henne det gjelder, hva med drer feks?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...