Gå til innhold

Svigermor

Anbefalte innlegg

Eg og min kjære har vært sammen i et halvt år og har det bedre en noen gang. Eg er veldig ung 18, men fult moden for forholdet, han er 24 og eg er første seriøse kjæresten hans, så familien føler nok en viss lettelse der..

"Svigermor" (vi er da ikke gift heller) har hatt en del problemer, blandt annet har hun skaffet seg verdens værste sammboer, 15 år yngre en henne, gjør ikke annet en å sitte i sofaen å klage, hjelper ikke med husarbeid eller har jobb selv. Eneste gangen han har løftet den feite baken opp av sofaen er de gangene (vi tror) han har slått henne.

Min kjæreste har sagt hun må gå fra han, men hun vil visst ikke. Han hadde kuttet ut kontakten helt med henne hadde det ikke vært for et nye yngre søsken han har som bor med dem.

Hun ringer til han bare når hun trenger noe eller har dårlig samvittighet, men spør og hilser ofte til meg.

Blid og snill er hun med meg, og nå vil hun at eg skal ta med meg min familie (ingen foreldre) og treffe henne og hennes barn (søsken og typen) i byen. Helt greit for meg, er kjempe glad for at hun liker meg såpass og inkluderer meg i livet hennes, men det er samme dama som ikke har tid til å lage middag til eldstebarnet sitt om han spør flere dager i forveien om å få komme på middags besøk!!

Det er alltid mye styr med han og henne dersom eg ikke er der, han foreslår ting og hun sier nei, eller kjefter. Med meg er hun så blid atte:-)

Liker henne kjempe godt, kunne ikke funnet en bedre "sigermor" men typen burde kansje hatt en bedre mor?

Er eg en slags erstatting for han?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82551-svigermor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...