Gjest Narnia Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Eg og min kjære har vært sammen i et halvt år og har det bedre en noen gang. Eg er veldig ung 18, men fult moden for forholdet, han er 24 og eg er første seriøse kjæresten hans, så familien føler nok en viss lettelse der.. "Svigermor" (vi er da ikke gift heller) har hatt en del problemer, blandt annet har hun skaffet seg verdens værste sammboer, 15 år yngre en henne, gjør ikke annet en å sitte i sofaen å klage, hjelper ikke med husarbeid eller har jobb selv. Eneste gangen han har løftet den feite baken opp av sofaen er de gangene (vi tror) han har slått henne. Min kjæreste har sagt hun må gå fra han, men hun vil visst ikke. Han hadde kuttet ut kontakten helt med henne hadde det ikke vært for et nye yngre søsken han har som bor med dem. Hun ringer til han bare når hun trenger noe eller har dårlig samvittighet, men spør og hilser ofte til meg. Blid og snill er hun med meg, og nå vil hun at eg skal ta med meg min familie (ingen foreldre) og treffe henne og hennes barn (søsken og typen) i byen. Helt greit for meg, er kjempe glad for at hun liker meg såpass og inkluderer meg i livet hennes, men det er samme dama som ikke har tid til å lage middag til eldstebarnet sitt om han spør flere dager i forveien om å få komme på middags besøk!! Det er alltid mye styr med han og henne dersom eg ikke er der, han foreslår ting og hun sier nei, eller kjefter. Med meg er hun så blid atte:-) Liker henne kjempe godt, kunne ikke funnet en bedre "sigermor" men typen burde kansje hatt en bedre mor? Er eg en slags erstatting for han? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82551-svigermor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kulturuke Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg syns du skal ta en prat med din svigermor, og fortelle at du er bekymret for henne. Gjør det når du og hun er alene og har litt tid. Skjønner at det er vanskelig, men jeg tror dere alle har mye å vinne på det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82551-svigermor/#findComment-447660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.