Gå til innhold

FU. Hvor mange jenter samler kukbilder fra gutta?

Anbefalte innlegg

FU: Hvor mange samler bilder fra gutter på nettet?

(her kan både gutter å jenter svare)

1.Har du sendt fra deg bilde av stoltheten til ei jente, noen gang?

2. Angrer du på det?

3. Har du sett det igjen andre steder senere?

4. Vet du hvor mange som får se det?

5.Hva bruker jentene bildet til?

6.Noen jenter skryter av å ha over 100 ståpikker i arkivet sitt, bytter jenter bilder seg imellom?

7. Hva kaller man jenter som samler bilder av kuker?

8, Har du noen gang fått se en slik samling, blir de forskjellige vurdert, etter hva?

9.Er det særlig lurt å sende fra seg bilde av stoltheten?

(stilig hvis kona får se det å kjennern igjen)

10. Tror du du er den eneste som har sendt bilde av stoltheten til henne?

(PS: hvor mange har de testet den i RL tror du?)

Fortsetter under...

Gjest klamydia

Jeg samler ikke. Har fått tilsendt noen slike bilder og synes egentlig det er ganske patetiske menn som sitter og sender slike bilder av seg selv rundt på nettet. Vil mye heller ha et smakfullt bilde med litt lette klær, eller bare ansiktet for den del!

la oss se :-)

1.Har du sendt fra deg bilde av stoltheten til ei jente, noen gang?

- er du spinn vill? man tar da ikke slike bilder? eller?

2. Angrer du på det?

- hadde vel neppe det dersom jeg var så dum og sendte slike ting...

3. Har du sett det igjen andre steder senere?

- det bildet jeg aldri sendte?

4. Vet du hvor mange som får se det?

- ingen?

5.Hva bruker jentene bildet til?

- de burde brukt det som onani-objekt :-)

6.Noen jenter skryter av å ha over 100 ståpikker i arkivet sitt, bytter jenter bilder seg imellom?

- tja kanskje det, burde jo være fullt mulig, spesielt med alle bildene man finner på nett... ta f.eks Spraydate, der sendes jo pikk-bilder over en lav sko :-)

7. Hva kaller man jenter som samler bilder av kuker?

-ottar

8, Har du noen gang fått se en slik samling, blir de forskjellige vurdert, etter hva?

- størrelse og farge, har jeg hørt da :-)

9.Er det særlig lurt å sende fra seg bilde av stoltheten? (stilig hvis kona får se det å kjennern igjen)

- samme faen hvem som ser den, kona eller naboen, poenget er at det er dumt å sende slikt...

10. Tror du du er den eneste som har sendt bilde av stoltheten til henne?

- skjønner ikke hvordan man bruker et kamera, så jeg har fortsatt ikke sendt et eneste bilde

(PS: hvor mange har de testet den i RL tror du?)

- pikken mener du?

pinadø, ække måte å hvor teite undersøkelser folk lager, men det positive er jo at man får tiden til å gå :-)

Annonse

Jeg samler selvfølgelig på pikkbilder, og jeg har med årene opparbeidet meg ei svær mappe (Postmennene i distriktet her poserere velvillige) Denne mappa bruker jeg å sitte og se i rett som det er...gjerne sammen med svigermor.

*LOL* ;-)

Jeg er bare stolt av å sende bilder av min pikk rundt forbi, og jeg forventer at de jeg sender bilde av den til sender det videre.

Det skulle bare mangle.

Blir man imponert så blir man imponert, og da sender man den selvsagt videre.

Åh, jeg dynges ned med sånt daglig. Alle ser ut til å ønske å bli en del av min samling.

Å telle gidder jeg da ikke. Bildene tas frem til allmenn beskuelse og hånlatter ved hver syklubb. Jeg låner gjerne bort samlinga mi til andre syklubber og utdrikkningslag, og tar bare et ørlite honorar for det.

Jeg er bare stolt av å sende bilder av min pikk rundt forbi, og jeg forventer at de jeg sender bilde av den til sender det videre.

Det skulle bare mangle.

Blir man imponert så blir man imponert, og da sender man den selvsagt videre.

Så det er derfor jeg IKKE har fått noen bilder av stoltheten din.

;-)

Åh, jeg dynges ned med sånt daglig. Alle ser ut til å ønske å bli en del av min samling.

Å telle gidder jeg da ikke. Bildene tas frem til allmenn beskuelse og hånlatter ved hver syklubb. Jeg låner gjerne bort samlinga mi til andre syklubber og utdrikkningslag, og tar bare et ørlite honorar for det.

*LOL*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...