Gjest usikker21år Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Problemet mitt er som følger: når min penis er erigert, står den "rett opp". Dvs. den reises opp mot navel og mave. Jeg har lest at dette er normalt og at penis har forskjellige fasonger og rettelse osv. Men problemet er at når jeg er tent, blir den så stiv at jeg har problemer med å bøye den nedover så den står rett ut fra kroppen. Bøyer jeg den nedover så mye jeg kan (og tør) kjenner jeg på undersiden av penis at det blir en "knekk" på den ved roten. Ved roten mener jeg overgangen ifra pungen til penis.. Hvis jeg da "kniper", rettes knekken litt siden penis (ved roten) senkes litt. Men når jeg bøyer den såpass, så penis står nesten 90 grader ut fra kroppen, er jeg redd for at bristelse kan oppstå, siden jeg må ta ganske hardt i for å presse den så langt ned. Huden rett over penis-roten strekker seg også ganske mye når jeg bøyer dytter den nedover. Penisen min er bøyd i en svak bue så den peker mot kroppen i tillegg. Dette vil vel ha en negativ innvirkning på seksuallivet mitt i og med at det blir stillinger jeg ikke kan utføre? Har ennå ikke i en alder av 21 tatt mot til meg og forsøkt sex, for dette bekymrer meg ganske mye. Så jeg lurer på om det eksisterer noen penis-spesialister el.l. i Norge som kan gi råd om evnt. operasjoner? Er operasjon av denne type "misdannelse" veldig riskabel for penis? Trenger jeg operasjon i det hele tatt? Håper du kan gi meg en del svar og info på dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82566-b%C3%B8yd-tiss/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirito Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 "Rett-opp-peniser" er utrolig deilige fordi de stimulerer g-punket mye mer! Vær lykkelig for den tissen du har, den faller fort nok ned med årene ) Jeg leste et sted at stive peniser blir "lavere" ettersom årene går. Altså, når du blir 40 kan det hende den står rett ut. Tenk om du hadde hatt rett-ut-penis nå, da hadde den stått nedover når du blir 40, hehe ) Jeg aner ikke om dette er fakta da, bare noe jeg leste et sted (illustrert vitenskap?). Bare nyt du, det er uansett lite du får forandret på :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82566-b%C3%B8yd-tiss/#findComment-442900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjeks1365380357 Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Din Penis er helt perfekt! Du har en høy potens og høyt indre trykk, derfor er den bøyd slik. Du må ikke bøye/tvinge den nedover du kan få brist i svamplegemet. Du har en "drømmepenis" men vet det ikke ennå.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82566-b%C3%B8yd-tiss/#findComment-444375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hei Sannsynligvis er det ikke noe som helst galt med penisen din. Det er helt vanlig at unge menn på din alder har så stram stå at de har samme problemet som deg med å få den til å rette seg ut i 90 graders vinkel. Det gjør vondt å prøve å presse den ned når den er på det stiveste, men det er vanligvis ikke noen problemer å finne samleiestillinger som ikke gjør vondt. Når menn er 20, står penis vanligvis i 50 grader fra magen. Når menn er 40, står den vanligvis rett ut i 90 graders vinkel, mens den vanligvis faller ned 25 grader når menn blir 70. Bøyd penis vil neppe gi deg noen problemer når du skal ha samleie. Jeg vil heller ikke tro du får noen problemer med å få til samtlige stillinger du måtte ønske. Det er også vanlig å ha bøy på penis. En svak bue er helt normalt Ca. halvparten av alle menn har det. Bøyen skal være kraftig før det gir noen negative innvirkninger for seksuallivet. Dersom du er usikker bør du ta kontakt med en urolog (penisspesialist) for å få vurdert bøyen. En lur måte å gjøre det på er at du fotograferer penis i erigert tilstand og tar med, eller sender foto til urologen. Jeg synes ikke du bør bekymre deg over penisen din. Lykke til i seksuallivet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82566-b%C3%B8yd-tiss/#findComment-448711 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.