Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kona er fra Cuba og er 21 år gammel, selv er jeg 24. Vi gifta oss i begynnelsen av august. Rett etter det søkte vi om oppholdstilatelse. Jeg fikk nå nettopp beskjed om at dette vil ta 2-4 måneder til.

Saken er at hun har behov for en lege. Jeg ringte legekontoret og fikk beskjed om at hun måtte ha fastlege. Jeg ringte for å ordne dette. Da fikk jeg beskjed om at hun måtte ha et person nummer eller være registrert i folkeregisteret. Det går ikke ann før hun har fått innvilget oppholdstilatelse. Ergo ingen lege.

Hun har en cyst på ovary (heter vel sult på eggstokken på norsk). De siste to ukene har denne vært kjempevond. Hun går nå med store smerter. Hun har hatt den i 2 år. Men den siste tiden har det virkelig blitt ille. Nå må nesten noe gjøres. Den er på ene eggstokken. Hva kan konsekvensene av å gå rundt med dette med slik smerte bli?

Men vi har ikke mulighet til å få lege! I alle fall ikke uten at hun må betale alt selv. Det blir jo stein dyrt. Blir vel mange herrens tusen kroner.

Hjelp!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82586-cyst-in-ovary/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...