Gå til innhold

Angående "Hvilken "kjendis" ville du hatt en het natt med?"

Anbefalte innlegg

Syntes de puppene så naturlige ut jeg.....hmm...

De ser jo grådig mye større og struttende ut i toppene og kjolene hun nå bruker !

Men det er fordi hun har tatt silikoninnlegg gang på gang.

Enig i at hun har gått noe langt nå.

Fortsetter under...

George Clooney er diggbar han!

Men er ikke overrasket over at karikaturen Pamela ikke var med. Men det var opptil flere som trakk fram Angelina Jolie, og hun synes jeg ikke er så stilig. Men så er ikke jeg mann heller da.....'

Annonse

Bilde nummer 3 er gunstig. Den typen shortser har jeg utvilsomt opparbeidet en liten fetish for.

Det som skuffer meg mest her er at hun ser ushavet ut. Makan.

Fikk nesten innovertiss.

Tanya1365380060

Bilde nummer 3 er gunstig. Den typen shortser har jeg utvilsomt opparbeidet en liten fetish for.

Det som skuffer meg mest her er at hun ser ushavet ut. Makan.

Fikk nesten innovertiss.

Ushavet? Hæ, hvor da??

Syns hun ser ganske så shavet ut jeg!:)

Annonse

Ushavet? Hæ, hvor da??

Syns hun ser ganske så shavet ut jeg!:)

Hehe, du må huske på at disse bildene var noe av det første jeg så når jeg våknet for litt siden, og jeg kan ha sett veldig feil. Er ikke bare litt i ørska, men helt i ørska. Enda...:)

Ulv I Faarikaal

Syntes de puppene så naturlige ut jeg.....hmm...

De ser jo grådig mye større og struttende ut i toppene og kjolene hun nå bruker !

Den venstre puppen har et bueformet arr etter operasjon under brystvorta, det høyre var de mer heldige med. Kompisen har noen bilder og det syns bedre der. Det fins også noe som heter restusjering. Altså ikke helt ekte. I gamle dager retusjerte men bort kjønnshår, i dag arrene etter silikoninnlegg.

Tanya1365380060

Hehe, du må huske på at disse bildene var noe av det første jeg så når jeg våknet for litt siden, og jeg kan ha sett veldig feil. Er ikke bare litt i ørska, men helt i ørska. Enda...:)

Godt å høre, nå begynte jeg å lure på om den hårfobien din var noe overekstrem ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...