Gå til innhold

Huf jeg er så skuffet

Anbefalte innlegg

Gjest vonbråten

Hei!

Er 35 år med et normalt pent utseende og har ingen problemer i forhold til kroppen min. Mange menn viser meg intresse, så det er ikke det da. Men jeg har samboer som er noen år eldre enn meg som så og si aldri tar initiativet til sex med meg. De gangene vi har sex er det veldig bra, men det er for sjelden for meg iallefall. Ca 1 - 2 gang i mnd. De gangene er det jeg som prøver fordi jeg føler meg så underernært på sex. Er så lei av å alltid være den som tar initiativ, føler nesten som jeg tigger etter sex, det er en ekkel følelse. Vi har vært sammen i 7 år og har et barn sammen. Vi har begge hektiske dager med jobb og skole. Han sier ofte at han er veldig sliten og det forstår jeg jo, men jeg er også sliten, men likavel har jeg jo lyst på sex. Har et annet langt forhold bak meg, og exen min var mer "normal" når det gjaldt sex. Har prøvd å prate med samboeren min, da sier han bare "tenker du bare på sex" det blir liksom feil og jeg føler meg utrolig såret og avvist. I dag ble jeg så frustrert at jeg sa til han om det var greit at jeg fikk meg en elsker? Han ble forbannet og sa " for fan finn hva du vil, du som er så kravstor når det gjelder sex", og at han hadde vel andre ting å tenke på enn sex. Ja ja dere kan jo bare tenke dere hvordan det føltes. Nå er han dritsur på meg.Jeg er jo veldig glad i han, men når jeg har sex 2 ganger i mnd er jeg vel neppe kravstor. Jeg venter og venter (jeg maser aldri på han) på at han skal ha mere lyst, men tror nå det er forgjeves. Er det så rart etter syv år om jeg finner en elsker? Er bare drittlei, forstår nå at sex er betydningsfyllt i et forhold og iallefall hvis jeg skal ha følelse av å være noe speisielt for kjæresten min. Lei meg er jeg også, måtte gråte en skvett i dag. Hjelp meg med noen trøstende ord.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82630-huf-jeg-er-s%C3%A5-skuffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var i minste laget ja. Men det skyldes neppe at han er sliten, det ligger nok noe annet bak. Har han alltid vært sånn?

Du bør ikke skaffe deg en elsker. Det vil bare gjøre det verre mellom dere. Drive dere fra hverandre.

Kanskje må du akseptere at folk har ulikt sexbehov? Men prøv å finn ut av problemet først. Ta litt tid for dere selv. Ta litt fri, både fra jobb og barn. Bare vær dere to og plei kjærligheten. Da kommer gjerne sexlysten også.

I verste fall er han ikke interessert i deg lenger.

Onanerer han ofte? I så fall er det ikke sexlysten i seg selv det er noe galt med.

Går han på medisiner? Har han depresjoner? Alt dette kan redusere sexlysten.

Det der er IKKE greit nei...huff.. men noen ganger er man bare for forskjellige.

Har han vært sånn hele tida? Finnes det noen grunner utenom i samlivet eller i livet som skulle tilsi at noe har endret seg? Hvis alt er bra ellers og du ikke kan finne noen årsaker, så må du nesten bare vurdere om du skal innrette deg eller gå din egen vei.

Gjest vonbråten

Det var i minste laget ja. Men det skyldes neppe at han er sliten, det ligger nok noe annet bak. Har han alltid vært sånn?

Du bør ikke skaffe deg en elsker. Det vil bare gjøre det verre mellom dere. Drive dere fra hverandre.

Kanskje må du akseptere at folk har ulikt sexbehov? Men prøv å finn ut av problemet først. Ta litt tid for dere selv. Ta litt fri, både fra jobb og barn. Bare vær dere to og plei kjærligheten. Da kommer gjerne sexlysten også.

I verste fall er han ikke interessert i deg lenger.

Onanerer han ofte? I så fall er det ikke sexlysten i seg selv det er noe galt med.

Går han på medisiner? Har han depresjoner? Alt dette kan redusere sexlysten.

Ja han har egentlig alltid vært slik, han går ikke på medisiner, hvis han er deprimert må han ha vært det i 7 år, han er ofte missfornøyd med tilværelsen sin. Og han onanerer aldri, han virker lite interessert i sex. Han kan godt prate litt på kanten prat og sier på sms at han har lyst på meg, men det skjer aldri noe. ja ja , da må jeg vel kanskje bare akseptere dette hvis jeg skal være sammen med han.

Ja han har egentlig alltid vært slik, han går ikke på medisiner, hvis han er deprimert må han ha vært det i 7 år, han er ofte missfornøyd med tilværelsen sin. Og han onanerer aldri, han virker lite interessert i sex. Han kan godt prate litt på kanten prat og sier på sms at han har lyst på meg, men det skjer aldri noe. ja ja , da må jeg vel kanskje bare akseptere dette hvis jeg skal være sammen med han.

Det kan jo være at det finnes medisiner mot dette. Snakk med en lege.

Men det virker jo ikke som om det er deg eller forholdet deres det er noe galt med. Om det er noen trøst.

Kan bør nok snakke med en lege, evt. en psykolog.

en kan vel ikke få alt i et forhold, men er sex noe du trenger (noe de fleste gjør) så bør du vurdere å kutte ham ut. Det blir neppe bedre av seg selv og dette vil sakte men sikkert forsure hele forholdet.

Det høres i alle fall ikke normalt ut. Håper dere kan finne ut av.

Men dersom han elsker deg og faktisk lar deg få en elsker så kan jo dette være en løsning. Men da må han være enig og alt må skje med begges viten og forståelse.

Annonse

Tror heller jeg ville anskaffet en dildo enn en elsker. Hvis du er vågal nok, kan du jo bare holde på i sengen rett ved siden av ham - kan han motstå da, må det jaggu være noe alvorlig galt!

Har også stor tro på det som er nevnt under her; Finn tid til å være sammen, bare dere to. Blir det mye frustrasjoner og mas rundt sex, så kan det i seg selv skape enda mer avstand. Prøv å finne sammen på et annet plan i første omgang, og la sexen vente. Kanskje ting går av seg selv da?

Ønsker deg lykke til:)

Men det virker jo ikke som om det er deg eller forholdet deres det er noe galt med. Om det er noen trøst.

en kan vel ikke få alt i et forhold, men er sex noe du trenger (noe de fleste gjør) så bør du vurdere å kutte ham ut. Det blir neppe bedre av seg selv og dette vil sakte men sikkert forsure hele forholdet.

Men dersom han elsker deg og faktisk lar deg få en elsker så kan jo dette være en løsning. Men da må han være enig og alt må skje med begges viten og forståelse.

Det er da normalt at mange har veldig forskjellig sexlyst petter. Kan ikke kalle mannen unormal av den grunn synes jeg...

Hun sier han alltid har vært slik. Hadde han ikke det, så hadde det nok vært psykisk eller no...men siden han har vært slik i 7 år, så er det vel bare rett og slett det at han ikke har så stort sex behov som henne.

Det jeg undere meg over at at hun klager og synes det er vanskelig førsten NÅ, etter 7 år med "problemet".

Eller har det ikke vært no problem tidligere, men hun vil unskylde for og skaffe seg en elsker nå? fristet fordi hun vet hun er attraktiv for andre menn? er det mer som ligger bak hennes klage nå en akuratt sexen?

Slik jeg ser det, så er det henne som har forandret seg og ikke han.

Hadde han ikke vært slik hele tiden, så hadde det også kunnet være slik som det er med mange andre...at sex lysten går opp og ned i perioder.Men tror ikke på det heller i dette tilfellet.

Bare en tanke

Gjest vonbråten

Svar til Taj Mahai, nei dette er ikke noe nytt. Jeg har vært frustrert i flere år, men har ikke for vane å klage hele tiden heller. Og at andre menn har visst interesse er heller ikke nytt. Har heller aldri vært utro. Føler meg bare utilstrekkelig og avvist av samboeren jeg gjerne vil være sammen med.

Det er da normalt at mange har veldig forskjellig sexlyst petter. Kan ikke kalle mannen unormal av den grunn synes jeg...

Hun sier han alltid har vært slik. Hadde han ikke det, så hadde det nok vært psykisk eller no...men siden han har vært slik i 7 år, så er det vel bare rett og slett det at han ikke har så stort sex behov som henne.

Det jeg undere meg over at at hun klager og synes det er vanskelig førsten NÅ, etter 7 år med "problemet".

Eller har det ikke vært no problem tidligere, men hun vil unskylde for og skaffe seg en elsker nå? fristet fordi hun vet hun er attraktiv for andre menn? er det mer som ligger bak hennes klage nå en akuratt sexen?

Slik jeg ser det, så er det henne som har forandret seg og ikke han.

Hadde han ikke vært slik hele tiden, så hadde det også kunnet være slik som det er med mange andre...at sex lysten går opp og ned i perioder.Men tror ikke på det heller i dette tilfellet.

Bare en tanke

Jeg definerer her unormalt som noe som avviker sterkt fra normen. Og 1-2 ganger pr måned er lite. I de fleste forhold har en sex mye oftere (i denne aldersgruppen og under samme forutsetninger). Derfor karakteriserer jeg dette som unormalt.

Uansett er det et problem for henne, selv om jeg er enig i at det er rart at dette kommer opp først etter 7 år. Det er nærliggende å tro at hun har fått en interessant som gjerne vil ha et elskerforhold til henne og at hun vil ha aksept for dette av mannen (evt, hjelp av oss for å overbevise han).

Eller kanskje hennes sexlyst svinger og nå har svingt til at hun vil ha mye mer, slik at det ikke var et så stort problem før.

Problemet er jo der, uansett hva det skyldes. Og mange forhold er gått til grunne pga sterkt ulike sexbehov.

Gjest vonbråten

Jeg definerer her unormalt som noe som avviker sterkt fra normen. Og 1-2 ganger pr måned er lite. I de fleste forhold har en sex mye oftere (i denne aldersgruppen og under samme forutsetninger). Derfor karakteriserer jeg dette som unormalt.

Uansett er det et problem for henne, selv om jeg er enig i at det er rart at dette kommer opp først etter 7 år. Det er nærliggende å tro at hun har fått en interessant som gjerne vil ha et elskerforhold til henne og at hun vil ha aksept for dette av mannen (evt, hjelp av oss for å overbevise han).

Eller kanskje hennes sexlyst svinger og nå har svingt til at hun vil ha mye mer, slik at det ikke var et så stort problem før.

Problemet er jo der, uansett hva det skyldes. Og mange forhold er gått til grunne pga sterkt ulike sexbehov.

Har ingen aktuelle elskere i kikkerten nei, jeg liker egentlig ikke tanken engang, er bare frustrert og lei meg og tenkte det som en utvei.

Har ingen aktuelle elskere i kikkerten nei, jeg liker egentlig ikke tanken engang, er bare frustrert og lei meg og tenkte det som en utvei.

Skjønner at du tenker i de baner. Jeg hadde ikke holdt ut med så lite sex.

Har dere prøvd å gjøre noe med dette før?

Forstår han at dette er et problem for deg? Det virker jo ikke sånn siden han spør om du bare tenker på sex osv.

Spør han hvorfor han så sjelden har sex. Vis til undersøkelser som viser hvor ofte folk har sex og forklar at dere har det sjelden. Synes han det bør være sånn? Hva mener han kan/bør gjøres?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...