Gå til innhold

problemer i sammlivet...

Anbefalte innlegg

Jeg kan for så vidt være enig i at rettskriving er viktig, og at det absolutt letter lesingen, men det er jo innholdet og budskapet som blir fremført som er det absolutt viktigste. Det kan jo være som noen sier at det er snakk om en dyslektiker eller sådan som har skrevet inn, og som nå sannsynligvis er noe trist over svarene som nok dukker opp i postkassa og ikke har skvett med saken å gjøre.

Dessuten må jeg si at det er meget lettere å lese fra noen som ikke legger punktum i hytt og skvett, en d menneskene s holder s til sms generasjonens frktlsr... d r ik s ltt å flg m på...

og for å ta med litt om temaet ditt, min personlige mening er: dropp den typen, han kommer sikkert ikke til å bli noe bedre i det hele tatt, hvor lenge er det egentlig verd å holde på med noe du allerede ikke vil...

Med vennlig hilsen...

Det som slår meg er hvor tollerante mange her er til alt fra analsex til suging på offentlig toalett - men prøv å komme med noen skrivefeil - da er det brått slutt på tollransen! Skjerp dere!

Fortsetter under...

Du skriver:

"Gidder ikke folk lese,gidder de heller ikke komme med innspill!"

Nei, nettopp! Det er mye lettere å fange folks interesse, og følgelig få mange ulike svar, hvis MANGE orker å tilegne seg innholdet.

Det jeg mente var at om ikke innledninga fanger noen,altså virker ikke problemet interessant å lese for deg, gidder du uansett ikke lese en lengere tekst uansett hvor oppdelt den er.

Blir du engasjert gidder du nok lese den serru.

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Hei

Det er mulig at lengre tids ergrerlser over samboer – i tillegg til at du har opplevd dårlig sex – har gjort at du lettere forelsker deg i en annen. Om du tenner mer på ham du nettopp har truffet, blir du lettere og mer kåt og våt. Det gjør at det blir enklere å få orgasme og at sexen generelt blir bedre.

En annen årsak til at sexen med den nye er bedre kan også være at dere ikke har en hverdag fylt av konflikter.

Du skriver at du fortsatt er glad i samboeren din. Om forholdet fortsetter, må du sette grenser. Griser samboeren din og guttevennene hans på kjøkkenet er det en selvfølge at de rydder, ikke du. Liker du ikke hasjrøykinga hans, si fra om det og forlang at de tar hensyn til deg og slutter røykinga i ditt og hans hjem. Om han blir sint hjelper ikke. Respekterer han ikke deg og tar han ikke hensyn til dine behov, er han ikke verdig din kjærlighet.

Velger du å gå ut av forholdet trenger de fleste en tenkepause. Det er derfor vanligvis en fordel å vente noen måneder før du flytter sammen med en ny partner.

Lykke til.

Hei

Det er mulig at lengre tids ergrerlser over samboer – i tillegg til at du har opplevd dårlig sex – har gjort at du lettere forelsker deg i en annen. Om du tenner mer på ham du nettopp har truffet, blir du lettere og mer kåt og våt. Det gjør at det blir enklere å få orgasme og at sexen generelt blir bedre.

En annen årsak til at sexen med den nye er bedre kan også være at dere ikke har en hverdag fylt av konflikter.

Du skriver at du fortsatt er glad i samboeren din. Om forholdet fortsetter, må du sette grenser. Griser samboeren din og guttevennene hans på kjøkkenet er det en selvfølge at de rydder, ikke du. Liker du ikke hasjrøykinga hans, si fra om det og forlang at de tar hensyn til deg og slutter røykinga i ditt og hans hjem. Om han blir sint hjelper ikke. Respekterer han ikke deg og tar han ikke hensyn til dine behov, er han ikke verdig din kjærlighet.

Velger du å gå ut av forholdet trenger de fleste en tenkepause. Det er derfor vanligvis en fordel å vente noen måneder før du flytter sammen med en ny partner.

Lykke til.

takk for svaret, har tatt opp det med den hasj røykinga tidligere men det er ikke bare bare det, han svare hvis jeg ikke vil være sammen med ham pga litt røyking er jeg ikke glad i han, å får den samme leksa om igjen om hvor mya farligere det er å drikke alkohol, å da blir det liksom jeg som blir den slemme som ikke kan akseptere hans "inntresser", men det er vel en grunn til att detter stoffet er ulovlig? det er liksom ikke det bare for morro sikkert. har hørt man kan bli sterril av det å, vet ikke om det stemmer. han har røyka hasj i ca12 år. det er liksom ikke bare å flytte fra hverandre heller, vi har tross alt kjøpt ett hus sammen, klarer ikke å betjene ett hus lån alene. er liksom så vanskelig alt, kan ikke snakke med mamma om det heller, siden jeg har fått streng beskjed om att forteller jeg om røykinga å det kommer ut, kommer jeg til å få hele den gjengen på nakken, må liksom bare holde det for meg selv. begges foreldre tror vi har det super bra å att vi blir gift en dag, han er jo alle tiders når vi er på familie besøk. så jeg må spillle den "lykkelige husmor" men vær gang jeg er alene er jeg bare trist å lei. annen hvær helg ser jeg den gutten jeg møter i "smug" når jeg er sammen med han er det som å komme til himmelen, han bryr seg om meg viser meg ømhet og kjærlighet, det er noe jeg aldri har opplevd hos samboern min, ikke en gang når vi ble sammen. så kommer hverdagen igjen......... vi bor i ett to etg. hus, oppe er det to soverom, det ene har en liten tv, på det rommet får jeg beskjed om å være hvis samboern har besøk, vil ikke ha meg sammen med dem, de sier de skal prate om ting jeg ikke har noe med. jeg kan bare ikke ha det slik lenger, blir små rar av det. så er det det med huset, har ikke lyst til å miste det, jeg som har pussa å ordna på det i over ett år. har blitt så utrolig glad i det. jeg kunne vel klart hus lånet men jeg skal jo leve å. har jeg rett på noe bostøtte eller lignenede?

monica

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...