sats Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Heisan! Vil bare få gratulere deg med tvillingene. Må innrømme jeg snur meg etter hver en tvillingvogn, enten i Langgata eller på Kvadrat. Lurer på om det er deg!!!! Kom på at jeg måtte etterlyse deg her inne siden mannen min hadde pratet med din kjære nabo i dag. Hadde forresten besøk av en annen nabo av deg på lørdag. Hun har en datter på ca. halvannet år og er lærer.... Vel, kanskje ikke rette forumet, men kunne ikke dy meg. Det går greit her må jeg si. Blir utrolig hard i magen med jevne mellomrom og da merker jeg at pulsen stiger. Men skal til jordmor på fredag, og skal spørre henne. Livmorhalsen er fremdeles lang, tynn og lukket, og det så bra ut ifølge dr. Braut. Er 21+2 uker på vei i dag, så jeg er over halvveis. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82708-til-mtd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mtd Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hei sats!! Så koselig å høre fra deg igjen! Og kjempefint at alt går bra med dere! Ja, kanskje du har sett meg, for jeg er en del ute og triller for tiden. Kan jo si at jeg har en mørkeblå vogn med små kaniner langs kanten, så kan du se om du finner den (nesten som en gjettelek dette her). Det hadde vært veldig kjekt å truffet deg en gang. Vi har jo opplevd mye av det samme. Nå skal vi på 6 ukers kontroll på helsestasjonen. Da er det legen som skal sjekke våre to små, og det er alltid spennende. Men denne naboen som er lærer,- hvem i alle dager kan det være?! Nå kommer jeg til å gruble på det framover. Bor hun i samme feltet altså?? Hmm.. Hadde forresten besøk av våre felles kjente her en kveld. Fikk så fin presang.. Lykke til videre! Og det er nok kynnere du kjenner. Sett deg eller legg deg ned når du får de, og kjenn at magen slapper godt av igjen. Det er ikke farlig så lenge magen kan slappe av når du legger deg. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82708-til-mtd/#findComment-444486 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.