Gå til innhold

stimulere seg selv ved samleie, men..

Anbefalte innlegg

Jeg gleder gjerne typen med en blowjob til fotballkamp og en iskald pils jeg.

Men det er mulig han ville bli litt ukonsentrert og gå glipp av et par målsjanser....men det er jo ikke mitt problem;)

Mener bestemt at jeg sendte inn et svar, men det så ikke ut som om den kom fram. Som alle vet gir ma ngelpå se xle se og skriv evan sker.

Jeg håper eventuelt at den mannen har fått på record på video-spilleren i så tilfeldet. :)

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

35

• -Riksklysa

14

• u100055372

14

• melankolsk

7

"Om typen f. eks. ser på landskamp mens du/dere har sex då? ;)"

Legger du til at mannen har en iskald øl i den ene hånden, og en vanntittig gunstig sandwitch (sånn man spiser..) i den andre, så snakker du jo om det perfekte scenario! :)

Hehe, det var det jeg visste -det var noen som kunne likt det ja;)

Hei du.

"spørre om lov først"....nei nå er du for forsiktig, frøken !

Litt humoristisk den der men jeg mener det ærlig.

Stimuler deg selv alt du lyster, det er din rett.

Har i mitt lange liv kun hørt om / vært borti en som ikke likte det..(forde det skulle jo gå for jenta på riktig måte !!!)

Tror 99 % av gutta synes det er pirrende at jentene kjenner seg selv og vet å nyte sexen.

Etterhvert som dere får mere tillit til hverandre vil det nok falle seg mere naturlig å diskutere sex dere imellom, og pga. det bli bedre kjent med hverandre.

Og husk at å nyte sex og stimulere deg selv er din rett, og ikke noe å skamme seg over.

Jeg håper guttene her inne vil svare deg på hvordan de ser på det.

Lykke til.

hehe, en gang har jeg opplevd at en jente har vært nede og fingret seg selv, og det er maaaaaange år siden, den gang da jeg var veeeeldig uerfaren... hun kom som en foss, men jeg må ærlig innrømme at jeg blei litt sjokkert når handa hennes smatt ned på klitten gitt... hehe, men så lenge hunvar fornøy så var jeg fornøyd, følte meg som en konge i ca 2 sek... men det var den gang jeg var 17 og hun 28... hun visste ikke alderen min og det er kanskje greit, hu var skikkelig ekkel og jeg var ikke akkurat edru :-(

men pytt pytt, siden den gang har ingen dame jeg har vært til sengs med hatt noe behov for å stimulere seg selv under akten :-)

*glise rått*

Mener bestemt at jeg sendte inn et svar, men det så ikke ut som om den kom fram. Som alle vet gir ma ngelpå se xle se og skriv evan sker.

Jeg håper eventuelt at den mannen har fått på record på video-spilleren i så tilfeldet. :)

Hehe, det måtte være hans problem isåfall. Jeg gir blanke f i fotball på tv;)

muahahaha, det har du helt rett i, og nå har jeg så lyst til å komme med en kommentar, men jeg tørr faen ikke, har jo bestemt meg for å være snill med deg i dag, eller kanskje resten av uak :-)

Næsj, kom igjen'a!

Du tør ikke, DET er problemet.. *ypper seg*

Men en slik blow-job kan fort føre med seg det ene etter det andre....og vips! så har han glemt hele fotballkampen.*gliser fornøyd*

Annonse

Næsj, kom igjen'a!

Du tør ikke, DET er problemet.. *ypper seg*

Men en slik blow-job kan fort føre med seg det ene etter det andre....og vips! så har han glemt hele fotballkampen.*gliser fornøyd*

pokker du legger opp til det ene gull-kornet etter det andre, men jeg skal være sterk, jeg skal være høffelig mot deg i kveld:-)

aller helst ville jeg jo at han skulle stimulert meg til orgasmen da, men det er vel kanskje å forlange for mye? Eller burde jeg kunne "forlange" det? Litt kjipt å ta på seg selv når man har andres hender i nærheten da.

dersom han fingrer deg og du ligger der med en følelse av å ville hjelpe, ja da tror jeg du skal gi ham et aldri så lite kurs, da gjør han garantert noe feil...

*løpe til å hjelpe mannen med et triks eller tre*

hehe, en gang har jeg opplevd at en jente har vært nede og fingret seg selv, og det er maaaaaange år siden, den gang da jeg var veeeeldig uerfaren... hun kom som en foss, men jeg må ærlig innrømme at jeg blei litt sjokkert når handa hennes smatt ned på klitten gitt... hehe, men så lenge hunvar fornøy så var jeg fornøyd, følte meg som en konge i ca 2 sek... men det var den gang jeg var 17 og hun 28... hun visste ikke alderen min og det er kanskje greit, hu var skikkelig ekkel og jeg var ikke akkurat edru :-(

men pytt pytt, siden den gang har ingen dame jeg har vært til sengs med hatt noe behov for å stimulere seg selv under akten :-)

*glise rått*

Ja, sikkert! Makan til selvsikkerhet da..

*himler med øynene*

Da har du bare vært borti damer som kommer bare du blåser på klitten:)

Bare gni deg litt du hvis du føler du trenger det. Men du behøver vel ikke å gjøre noe stor nummer ut av det. Man kan da ikke overlate alt ansvar for egen orgasme til guttene heller.

Faktisk synes jeg at gutten bør ha nok med å konsentrere seg om sin!

:)

pokker du legger opp til det ene gull-kornet etter det andre, men jeg skal være sterk, jeg skal være høffelig mot deg i kveld:-)

Nei, det er da så mye morsommere når du er uhøflig, klysa;)

Jeg får vel provosere mer da....

Og hvis man etter blow-joben plasserer seg lettere henslengt på fanget hans med miniskjørt uten truse -DA gir han garantert blanke i resultatet av kampen. *blafrer med øyevippene*

Annonse

Nei, det er da så mye morsommere når du er uhøflig, klysa;)

Jeg får vel provosere mer da....

Og hvis man etter blow-joben plasserer seg lettere henslengt på fanget hans med miniskjørt uten truse -DA gir han garantert blanke i resultatet av kampen. *blafrer med øyevippene*

hehe, nei du, kommer fortsatt ikke no shit fra karen i dag...

er for "happy" til det...

men godt forsøk, men la meg si såpass at det var vel ikke akkurat utførelsen eller "settingen" jeg hadde lyst til å kommentere :-)

Ja, sikkert! Makan til selvsikkerhet da..

*himler med øynene*

Da har du bare vært borti damer som kommer bare du blåser på klitten:)

du gir deg ikke?hehe...

nei pokker, jeg er bare faderlig dyktig i senga... også er jeg en enestående kokk... pinadø også...

...å holde lengst mulig, mener du? En del av den jobben gjøres vel i hodet? (det øverste)

Nei, jeg tenkte for å bli fortest mulig ferdig, jeg.

:)

Neida... ja, den jobben gjøres utvilsomt i hodet. Det største hodet. Dvs... for enkelte av oss; det minste hodet.

Enkelthet er ingen skam! :)

Neida, noen gang kan det være greit å bare konsentrere seg om én eneste ting: sex. På den annen side -det er jo ikke bare bare det heller;)

Jøss, jeg kan nok være til tider ganske enkel selv. *flirer*

hehe, nei du, kommer fortsatt ikke no shit fra karen i dag...

er for "happy" til det...

men godt forsøk, men la meg si såpass at det var vel ikke akkurat utførelsen eller "settingen" jeg hadde lyst til å kommentere :-)

Døh! Nå får du gi deg... Hva er du så happy for da?

Bli unhappy og spydig igjen da;)

Hmm. Det var vel spydigheter om at jeg har så sjelden sex at det ikke er ofte jeg får gitt blow-jobs under fotballkamper...eller noe i den duren..

Kan jeg tenke meg ja..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...