Gå til innhold

stimulere seg selv ved samleie, men..

Anbefalte innlegg

Mulig du har rett:)

Personen må bare ha et ytre som tiltaler meg -må jo tenne på fyren.

Men det som egentlig er vesentlig er kommunikasjon, at fyren er oppegående, utadvendt og har humor. Jeg må være på bølgenelengde der.

Har én gang (som jeg husker) blitt med en type hjem _kun_ på grunn av utseendet og ingenting annet -og det var nedtur.

Tror nok dere gutter kanskje heller peiler ut de søteste jentene og som viser seg å være dumme som brød -også i senga. Men siden dere vet det bare blir for en natt så knuller dere henne fordi hun er pen..

Sjarm betyr helt klart mer enn utseendet. DA blir man géle da!

Ingen grunn til å velge en av delene, ta alt. Intelligent, pen, sjarmerende... Hva mer kan du ønske?

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

35

• -Riksklysa

14

• u100055372

14

• melankolsk

7

Ingen grunn til å velge en av delene, ta alt. Intelligent, pen, sjarmerende... Hva mer kan du ønske?

Hehe, det er jo det idéelle; kjekk, sjarmerende og oppegående:)

Den siste personen jeg hadde sex med hadde alt det -OG var rå i senga. Det er selvsagt mulig:)

Annonse

Og fortsatt er du singel. Hva er det du skremmer de med da?

Bikkja? Selvstendighet?

Jeg ønsker ikke en partner kun for ikke å være alene.

Det skal stemme ellers også da.

Med mer skepsis innabords og flere år på baken blir man vel også sånn passe kresen. Men jeg ser nok av venninner som ønsker en partner så mye at de hopper på det som er -det gjør ikke jeg.

Egentlig er det godt å være alene også. Og ingenting å stresse med:)

Bikkja? Selvstendighet?

Jeg ønsker ikke en partner kun for ikke å være alene.

Det skal stemme ellers også da.

Med mer skepsis innabords og flere år på baken blir man vel også sånn passe kresen. Men jeg ser nok av venninner som ønsker en partner så mye at de hopper på det som er -det gjør ikke jeg.

Egentlig er det godt å være alene også. Og ingenting å stresse med:)

Ja, noen er lettskremte... Klart det må stemme, men jeg fikk inntrykk av at alle dine behov, fysiske og visuelle, ble ivaretatt. Er det frykten for å binde seg (til noen)? Nei, som du sier, ingenting å stresse med. Når man bare er 30.... ;-)

Ja, noen er lettskremte... Klart det må stemme, men jeg fikk inntrykk av at alle dine behov, fysiske og visuelle, ble ivaretatt. Er det frykten for å binde seg (til noen)? Nei, som du sier, ingenting å stresse med. Når man bare er 30.... ;-)

Spydig? Jeg har gooooood tid:)

Og hvilket inntrykk folk får av meg her er ærlig talt ikke så nøye. Livet er utenfor nettverdenen, og selv om du kjenner meg noe bedre er det nok begrenset det også ja:) *s*

Spydig? Jeg har gooooood tid:)

Og hvilket inntrykk folk får av meg her er ærlig talt ikke så nøye. Livet er utenfor nettverdenen, og selv om du kjenner meg noe bedre er det nok begrenset det også ja:) *s*

1. Enig,

2. Korrekt

3. Ja, dessverre.

Gjest lurer bare litt!

Etter min erfaring så setter partneren pris på at man vet hva man vil ha og at man tar seg til rette. Det finnes jo noen menn som blir skikkelig fornærmet om man prøver å tilfredsstille seg selv når han ikke klarer jobben. Slike menn er ikke noe å samle på, spør du meg...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...