Gå til innhold

oralsex, rynke på nesa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja... jeg har bare gjort det i overkant av halvannet år, tror jeg.

Jeg har snakket med kompiser om dette, og det kan virke om om det er i overkant av halvparten som gjør det.

Vi er derimot alle enige i hva vi mener damer bør gjøre.

De gutta som ikke gjør det har fortsatt denne "homsefobien" får jeg inntrykk av, og min mening er derfor at de snart kommer ut av skapet :)

Hmm. Det er vel som med shaving for oss damene at man må forsøke det før man merker hvor følsomt og godt det er. Og at man gjør det for seg selv og ikke kun for at partneren ønsker det.

De gutta som du sier ikke gjør det er pingler og usikre på seg selv hvis de er homofobe:)

Og allikevel "forlanger" de at dama skal gjøre det.. Jaja, håper hun gjør det for sin egen del.*ler*

Hmm. Det er vel som med shaving for oss damene at man må forsøke det før man merker hvor følsomt og godt det er. Og at man gjør det for seg selv og ikke kun for at partneren ønsker det.

De gutta som du sier ikke gjør det er pingler og usikre på seg selv hvis de er homofobe:)

Og allikevel "forlanger" de at dama skal gjøre det.. Jaja, håper hun gjør det for sin egen del.*ler*

Jeg vet ikke om de forlanger at damene skal gjøre det, men jeg vet at de foretrekker det...

Man kan vel knapt forlange sånt, men man kan fortelle om sine preferanser, og isåfall bør jo damene gjøre litt for å tilfredstille deres lyster :)

Jeg vet ikke om de forlanger at damene skal gjøre det, men jeg vet at de foretrekker det...

Man kan vel knapt forlange sånt, men man kan fortelle om sine preferanser, og isåfall bør jo damene gjøre litt for å tilfredstille deres lyster :)

Klart det.

Og det går selvsagt begge veger. Jeg kommer iallefall til å hinte frempå om sånt nå når jeg vet hva jeg foretrekker:)

Her er det snakk om likestilling ;o)

Gjør dama det , så skal fanken mannen også ;o)

Annonse

Tja... det er vel ikke så jævla mye mer å ta bort nå :)

Men hår er jo en uting å ha der nede. Uten tvil. I hvertfall mener jeg det, men jeg vet jo knapt bedre. Damer i min tid har stort sett shava seg, så det har lissom aldri vært noe mas det der med hår...:)

Mener du da fullstendig shava, eller er det lov med en liten dusk?

Annonse

Det er lov med en liten dusk.

Men denne bør vel stusses?

Ja, den må jo stusses, håret skal ikke henge ned på knærne heller;)

Syntes det var litt rart om alle jentene du hadde harva over (har skjønt at det ikke er få :P) var helt glattbarberte skjønner du, om du da ikke spørte først da selvsagt. Men hvis du hadde vært så usmakelig hadde det vel heller ikke blitt noe på deg...

Ja, den må jo stusses, håret skal ikke henge ned på knærne heller;)

Syntes det var litt rart om alle jentene du hadde harva over (har skjønt at det ikke er få :P) var helt glattbarberte skjønner du, om du da ikke spørte først da selvsagt. Men hvis du hadde vært så usmakelig hadde det vel heller ikke blitt noe på deg...

Jeg pleier å sende dem hjem en time før meg, sånn at de kan rake seg :)

Neida... dessuten har jeg ikke feid over så mange som du skal ha det til.

Du har for øvrig rett i at de fleste ikke har vært 100 % glatte overalt. Det vanlige er vel en liten, trimmet dusk foran.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...