Gå til innhold

De nye O.B tamponer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jeg lurer på om det er noen andre her som har merket at de nye o.b loer veldig mye... Tror dere dette er bra eller burde man skreve til produsenten om dette?

For stoffet kan sette seg fast i skjeden og danne bakterier der.

Hilsen en som lurer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke fått med deg kampanjen i Dagbladet mot tamponger som loer ser jeg...

Ja, de har sluttet å lage lofrie tamponger. Og jeg tror de har gjort det med vilje.

Gjest bind fan
Skrevet

Det beste er å ikke bruke OB aller tampong men bind.

Skrevet

Det beste er å ikke bruke OB aller tampong men bind.

Nei det er ikke alltid best med bind.

Jeg for eksempel har så sart hud at jeg er nødt til å bruke tampong!!!

Skrevet

Du har ikke fått med deg kampanjen i Dagbladet mot tamponger som loer ser jeg...

Ja, de har sluttet å lage lofrie tamponger. Og jeg tror de har gjort det med vilje.

hei Nyco.

husker du når dette var i avisen?

du mener de har sluttet å lage lofrie tamponger fordi ? ja hvorfor?

Skrevet

hei Nyco.

husker du når dette var i avisen?

du mener de har sluttet å lage lofrie tamponger fordi ? ja hvorfor?

Noen uker siden, husker ikke. Hvorfor de slutta? Aner ikke. Bruker ikke sånne så jeg følger ikke med. Søk på Dagbladet så finner du det sikkert.

Skrevet

Noen uker siden, husker ikke. Hvorfor de slutta? Aner ikke. Bruker ikke sånne så jeg følger ikke med. Søk på Dagbladet så finner du det sikkert.

Hallo jenter.

Hva med Tampax?

Det bruker jeg, og er kjempefornøyd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...