Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg må være verdens mest uoppmerksomme ivf'er! Har så mange prosjekter på gang både hjemme og på jobb, at jeg ikke tenker så fryktelig mye på dette forsøket vi er i gang med. Og det har vært like greit, har jeg tenkt, man blir jo helt tussete om man ikke klarer å tenke på annet!

Mens så var det bare det, at i går som jeg skulle ta første blodprøve for å sjekke at jeg er nedregulert - ja, det kom jeg ikke på før langt ut på dagen, og jeg rakk legekontoret akkurat. Puh! Tenkte jeg, det var nære på.

Så kom kvelden og Puregon ble hentet ut fra kjøleskapet, og bruksanvisning til penn ble lest. Men, hva er dette? Jeg har bare fått EN eske puregon 600 ie!!!! HJELP! Jeg skal ha doser på 450 ie, så dette var bare nok for én dag......

Da jeg hentet medisinene på det lokale apoteket (bor på landet) var jeg så opphengt i at dama sa at de bare hadde fått tak i én nesespray - og jeg beordret sporenstreks til at hun ringte ALLE apotek i 5 mils omkrets. Så jeg tenkte ikke på at det andre kunne være feil. Altså ble det konkludert med at apoteket kun har bestilt 1 stk puregonampulle, og der vil det ikke være mer hjelp å få i dag.

Så hva ble resultatet? Jo, min kjære mann setter seg nå i bilen og kjører til RH for å kjøpe mer puregon til meg. Selv reiser jeg bort med jobben kl 10:30, apoteket på RH åpner først 09:30, så da må mannen min kjøre rally tilbake til meg slik at jeg får medisinen med meg.....

Dette ble skikkelig frustrerende og stressende! Heretter skal jeg sjekke alt vedr. dette både en og to ganger. Stole fullt og helt på andre er kanskje dumt. I alle fall når en er så på "hæla" som jeg er i øyeblikket. Da blir det noen kriseløsninger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82791-oh-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skytte1365380395

Jeg måtte le litt av innlegget ditt. Det var morsomt å lese.

Skjønner frustrasjonen din. Regner med at du kan le av det i ettertid.

Nå må du tenke på deg selv og ikke stresse for mye. Jeg tror det viktig å ta det litt med ro

når man holder på med alle disse hormonene.

Ønsker deg lykke til med forsøket!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82791-oh-angst/#findComment-444525
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...