Gå til innhold

noen snakket om pedofili her forrige dagen...

Gjest -Riksklysa (som fikk en dårlig start på dagen nå)

Anbefalte innlegg

Gjest -Riksklysa (som fikk en dårlig start på dagen nå)

...personlig synes jeg faktisk at dette nesten er mer skremmende...

http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/11/21/354363.html

hvor går grensa for at man skal stå ansvarlg for sine handlinger?

Fortsetter under...

Det er jo utvilsomt skremmende.

Han eldste av de var så vidt jeg så 19 år, og burde utvilsomt få en hefte straff. De andre var vel tilnærmet på jentas alder, og kan vel ikke straffes...

Sykt... Man ødelegger folk ved å gjøre sånt.

Hei.

All form for overgrep er forferdelig ødeleggende og har en altfor lav straff.

Overgrep på den ene eller andre måten kan faktisk ødelegge liv, og da er ikke disse straffene i samsvar med den skaden som er gjort.

Ønsker deg en bedre fortsettelse på dagen..

:)

Det er jo utvilsomt skremmende.

Han eldste av de var så vidt jeg så 19 år, og burde utvilsomt få en hefte straff. De andre var vel tilnærmet på jentas alder, og kan vel ikke straffes...

Sykt... Man ødelegger folk ved å gjøre sånt.

personlig mener jeg at man skulle blitt merka med ett eller annet når man gjorde slike forbrytelser... et brennmerke på brystkassa eller no sånt... jeg blir så forbanna når jeg kommer over sånne ting...

personlig mener jeg at man skulle blitt merka med ett eller annet når man gjorde slike forbrytelser... et brennmerke på brystkassa eller no sånt... jeg blir så forbanna når jeg kommer over sånne ting...

Brennmerker er en fin ting, og personlig mener jeg at vi benytter oss alt for lite av denne formen for merking.

Det var bedre i gamle dager når man hadde noe som het gapestokk.

Brennmerker er en fin ting, og personlig mener jeg at vi benytter oss alt for lite av denne formen for merking.

Det var bedre i gamle dager når man hadde noe som het gapestokk.

ja tenke seg til å ha en gapestokk midt på karl johan, slik at alle kunne spytte på den fjompen som sto der? kanskje sparke litt til vedkommende, kaste vann og pisse på dem...

ja det hadde kanskje vært no...

nei seriøst, mener faktisk at personer som har begått overgrep, nesten uansett grad, men spesielt mot barn, burde fått en eller annen lapp som skulle syes på jakka, eller limes i panna...

Annonse

ja tenke seg til å ha en gapestokk midt på karl johan, slik at alle kunne spytte på den fjompen som sto der? kanskje sparke litt til vedkommende, kaste vann og pisse på dem...

ja det hadde kanskje vært no...

nei seriøst, mener faktisk at personer som har begått overgrep, nesten uansett grad, men spesielt mot barn, burde fått en eller annen lapp som skulle syes på jakka, eller limes i panna...

Sant nok.

de burde bli lagt en plass i alle fall... kanskje i jærn? eller på formalin?

Pikkene ja! På glass. Eller kanskje heller ballene. Da er de merket for livet.

Jeg har sett altmulig rart (innvoller, hover etc) på glass på veterinærhøyskolen. Kult!

Stakkars jente da. Hun kommer sannsynligvis til å få problemer etter dette.

Pikkene ja! På glass. Eller kanskje heller ballene. Da er de merket for livet.

Jeg har sett altmulig rart (innvoller, hover etc) på glass på veterinærhøyskolen. Kult!

Stakkars jente da. Hun kommer sannsynligvis til å få problemer etter dette.

stor fare forat hun er merket for livet ja... er vel antageligvis en av de møter på her inne på forumet om noen år, med spørsmål om hvorfor hun ikke klarer å slappe av sammen med kjæresten og hvorfor hun ikke nyter sex-livet... æsj...

Annonse

Forferdelige greier! En ting er nå straff når det først har skjedd. (jeg er tilbøyelig til å ønske hard straff i sånne saker også når overgriper er svært ung...)

Men hva er det som trigger sånne handlinger??? Og hvordan kan man unngå det i fremtiden?

Jeg har to sønner selv. Om de skulle blitt med på noe slikt i en alder av 13-15 år... Det ansvaret man bærer som mor med oppdragelse, holdninger, respekt for andre (jenter og gutter, kvinner og menn)

Gud bedre, man kan få panikk av mindre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...