Gå til innhold

Best sex med dere selv?

Anbefalte innlegg

uff, kan ikke du være så snill...

men er selvsagt veeeldig enig med deg... ingenting er selvsagt bedre enn å kose med andre enn seg selv :-)

"uff, kan ikke du være så snill..."

Hva da da, klysa? Jeg er stort sett snill jeg altså.

Har du problemer med å være snill og grei med meg du kanskje? Kanskje spydighetene ligger på rekke og rad? :-P

Fortsetter under...

Det stemmer bra det. Min erfaring er i alle fall at de som ikke er de peneste er best i senga. Jenter som er veldig pene tror det er nok å ligge der å være pen, mens de normale yter mer.

Akkurat som de med stor pikk tror den gjør all jobben for dem?

Oi... nå leste jeg intervjuet også. Makan til fyr.

Er det virkelig mulig?

Og hva feiler det damene som feier over han?

Hadde han hatt penger så hadde ihvertfall en teori kunne blitt brukt, men..:)

Det sier desverre like mye om damene til Krogstad som damene til Rudberg. Og, nei, jeg synes ikke Rudberg er kjekk.

:)

"uff, kan ikke du være så snill..."

Hva da da, klysa? Jeg er stort sett snill jeg altså.

Har du problemer med å være snill og grei med meg du kanskje? Kanskje spydighetene ligger på rekke og rad? :-P

uff ja...

men jeg skal være så snill som jeg bare klarer...

bare en dag igjen av denne arbedsuka, og i helga skal jeg prøve å unngå nettbruk...

neida, har begynt et nytt og bedre liv :-)

Hadde han hatt penger så hadde ihvertfall en teori kunne blitt brukt, men..:)

Det sier desverre like mye om damene til Krogstad som damene til Rudberg. Og, nei, jeg synes ikke Rudberg er kjekk.

:)

Jeg synes det sier mer om Krogstad enn Rudberg. Rudberg er nå i det minste noe. Musikkmann, og tidligere var han til og med kanskje populær...

Krogstad derimot... tidligere hore (han sier det i intervjuet, men hvem i helvete kjøper han?) og han virker ikke spesielt kvikk der han sitter og snakker om hvor mye draget han har...

Annonse

Hehe, i alle fall ett artig intervjue å lese. Men at han har så drag på damene er helt utrolig (hvis det er sant da) ut fra hvordan han ser ut.

Er det noen jenter her som kan si hvorfor??

Tror det er situasjonen som gir han draget. Mange kåte damer som liker opplegget hans vil jeg tro.

Men mannen er en hallikk og det er synd at ikke damene tar avstand fra det.

Blir akkurat det samme. Det er vel derfor en del kvinner hevder at sex er bedre med menn med liten penis da de gjør mer med fingre. tunge osv.

Ja, en venninne av meg har erfart begge deler, en med en diger stake og senere en med en litt under "normlen", og hun sier at han med den minste definitivt var best til å bruke'n!

Ettersom jeg kjenner kroppen min best selv og vet hvordan jeg skal trykke på knappene kan jo en solo helt ene og alene være meget bra!

Men så setter jeg en såå mye høyere pris på nærheten under sex med typen!! Det står nok øverst på lista det ja!

Jeg synes det sier mer om Krogstad enn Rudberg. Rudberg er nå i det minste noe. Musikkmann, og tidligere var han til og med kanskje populær...

Krogstad derimot... tidligere hore (han sier det i intervjuet, men hvem i helvete kjøper han?) og han virker ikke spesielt kvikk der han sitter og snakker om hvor mye draget han har...

Jo, men det pussige med Krogstad er jo at alle synes å ikke forstå hvordan han kan ha fått seg så mange ligg -og allikevel får han så mange damer. Hvis det er sant da.. Vi vet jo ikke -og ikke bryr jeg meg.

Han er en ekkel gris etter min mening. Og jeg hadde hverken pult han frivillig eller betalt -JEG måtte ha fått betaling..Mye.

Blir akkurat det samme. Det er vel derfor en del kvinner hevder at sex er bedre med menn med liten penis da de gjør mer med fingre. tunge osv.

Absolutt.

Jeg sier som jeg har sagt før -jeg oppsumerer ikke nytelsen i antall cm. En mann som kan sine saker bruker mer enn pikken sin:)

Jeg regner med at dere også foretrekker en aktv partner som ikke bare "møter opp" og ligger der og tar seg deilig ut;)

Annonse

Absolutt.

Jeg sier som jeg har sagt før -jeg oppsumerer ikke nytelsen i antall cm. En mann som kan sine saker bruker mer enn pikken sin:)

Jeg regner med at dere også foretrekker en aktv partner som ikke bare "møter opp" og ligger der og tar seg deilig ut;)

Helt riktig. Har vært ut for jenter som bare lå der, ikke sa de noe og ikke gjorde de noe. Da blir en skikkelig opphisset gitt :-(

Helt riktig. Har vært ut for jenter som bare lå der, ikke sa de noe og ikke gjorde de noe. Da blir en skikkelig opphisset gitt :-(

Hehe, det må være litt kjipt å jobbe for to og samtidig lure på hvor mye hun egentlig nyter det når hun ligger og blir betjent. :)

Hehe, det må være litt kjipt å jobbe for to og samtidig lure på hvor mye hun egentlig nyter det når hun ligger og blir betjent. :)

Får litt flashback til dårlige filmer der fyren ligger med ei hore og hun ligger død og sjekker klokka.

Men noen jenter har vel den oppfatning at de ikke skal like sex og at de ikke skal være aktive. Det er mannens jobb. Har heldigvis ikke truffet mange sånne, og har klart å omvende noen av dem :-)

Får litt flashback til dårlige filmer der fyren ligger med ei hore og hun ligger død og sjekker klokka.

Men noen jenter har vel den oppfatning at de ikke skal like sex og at de ikke skal være aktive. Det er mannens jobb. Har heldigvis ikke truffet mange sånne, og har klart å omvende noen av dem :-)

Tror ikke det er så vanlig i våre opplyste dager!

Kanskje mere i " gamle dager"?

Tror ikke det er så vanlig i våre opplyste dager!

Kanskje mere i " gamle dager"?

Prøver du å antyde at jeg er gammel? *hmf*

Er ganske nye erfaringer dette.

Men det gjaldt hovedsaklig relativt unge jenter. De som har noen år på baken er sikrere på seg selv og sin seksualitet.

Prøver du å antyde at jeg er gammel? *hmf*

Er ganske nye erfaringer dette.

Men det gjaldt hovedsaklig relativt unge jenter. De som har noen år på baken er sikrere på seg selv og sin seksualitet.

Tror vel det er nøkkelordet ja; usikker på sin egen seksualitet.

Da tør ikke jenter vise kåthet og kreativitet:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...