Gå til innhold

Sex, men overvektig...

Anbefalte innlegg

Høy, jeg er også 160, og begynnr faktisk å se tykk ut når jeg runder 55 kg. Vanligvis veier jeg 51 ca. Hun der må jo være feit, og det veit jo hun og. Ikke dermed sagt at ikke han liker henne da, mange som liker damene sånn. Er vel en grunn til at han har valgt henne.

Unnskyld meg, synes du du er tykk hvis du runder 55 kilo?????????????????

Jeg er selv rundt 1,60, og veier litt over 55. Jeg er IKKE tykk! har faktisk mye å gå på før jeg evt. blir det!!!!

Jaja. Du må jo få synes hva du vil, men jeg lurer på om du ikke har et heeelt sunt forhold til hva som er tykt/tynt? Bortsett fra dette gav du jo jenta et ok svar...

Fortsetter under...

Jeg er sikker på at kjæresten din liker deg slik du er. Han vet jo allerede at du ikke er så tynn, og jeg synes du skal prøve ikke å tenke på dette i det hele tatt når dere skal ha sex. Dessuten; mange menn liker jenter som ikke ser ut som sylfider. Lykke til!

Gjest krøniken

Unnskyld meg, synes du du er tykk hvis du runder 55 kilo?????????????????

Jeg er selv rundt 1,60, og veier litt over 55. Jeg er IKKE tykk! har faktisk mye å gå på før jeg evt. blir det!!!!

Jaja. Du må jo få synes hva du vil, men jeg lurer på om du ikke har et heeelt sunt forhold til hva som er tykt/tynt? Bortsett fra dette gav du jo jenta et ok svar...

Ja, jeg blir seende litt tykk ut hvis jeg går opp i 55 kg, noe jeg gjør hvis jeg går på P-pillen.

Det er vel vanen, jeg er vant til å være slank, og en ser faktisk 4-5 kg når en legger på seg disse. Kroppen min er jo ikke så stor at det er ikke noe stort areal og fordele dem på.

Jeg snakker om meg selv da, mulig ikke du ser tykk ut ved den vekten, men det er også mulig vi ikke har samme mening om hva som er tykt. Vil understrke at jeg på ingen måte har noen usunn holdning til vekt, jeg har aldri slanka meg, ei heller hatt behov for det. Men ville ikke likt å veid 55-60kg for det. kroppen min ser jo bedre ut på idealvekten jeg har. Er jo ikke akkurat noe beinrangel for det da.

Høy, jeg er også 160, og begynnr faktisk å se tykk ut når jeg runder 55 kg. Vanligvis veier jeg 51 ca. Hun der må jo være feit, og det veit jo hun og. Ikke dermed sagt at ikke han liker henne da, mange som liker damene sånn. Er vel en grunn til at han har valgt henne.

Du ser kanskje tykk ut i egne øyne, men det er bare tull. 55 kg er ikke tykt med mindre du er en liten dverg. Det er tull som dette som gjør at mange jenter mener de er tykke og får komplekser.

1,60 høy og 55 kg gir deg en BMI på 21,5. Det er langt under det som regnes som overvektig. Det er faktisk mer i retning undervektig.

Det er nesten komisk når jenter sier de er tykke osv uten å spesifisere nærmere og så viser det seg at de er langt fra tykke.

55 kg tykt??? nei kommer ikke over den.

Gjest krøniken

Du ser kanskje tykk ut i egne øyne, men det er bare tull. 55 kg er ikke tykt med mindre du er en liten dverg. Det er tull som dette som gjør at mange jenter mener de er tykke og får komplekser.

1,60 høy og 55 kg gir deg en BMI på 21,5. Det er langt under det som regnes som overvektig. Det er faktisk mer i retning undervektig.

Det er nesten komisk når jenter sier de er tykke osv uten å spesifisere nærmere og så viser det seg at de er langt fra tykke.

55 kg tykt??? nei kommer ikke over den.

Jeg får jo mage da, og det er hva jeg kaller å være tykk. Ser det også godt på ansiktet, dobbelt hake osv.

Feit derimot er en helt annen sak. Da buler det her og der, og man har direkt valker og tykke armer og bein. Jeg er på ingen måte i nærheten av å være feit.

...menn er individer.

"Menn er ikke så alvorlig prippne som mange vil ha det til"

Gjelder dette alle menn? Nei, noen er pripne, noen er det ikke og noen bruker skostørrelse 44. Jeg bruker det. Men det vil ikke si at jeg ikke er prippen, eller er mer prippen enn en med størrelse 40 i sko.

Vi er alle forskjellige individer. Det er poenget.

Så det å si at "menn er ikke så alvorligt pripne som mange vil ha det til", føler jeg som en krenkelse i forhold til oss som faktisk er pripne.

Vi er alle individer. Enestående sådanne. Ulike og med forskjellige preferanser.

Ren nysgjerrighet: På hvilken måte er du prippen? Vil du bare ha jenter som ser ut som Angelica Jones, eller er det flere som går an?

Annonse

...menn er individer.

"Menn er ikke så alvorlig prippne som mange vil ha det til"

Gjelder dette alle menn? Nei, noen er pripne, noen er det ikke og noen bruker skostørrelse 44. Jeg bruker det. Men det vil ikke si at jeg ikke er prippen, eller er mer prippen enn en med størrelse 40 i sko.

Vi er alle forskjellige individer. Det er poenget.

Så det å si at "menn er ikke så alvorligt pripne som mange vil ha det til", føler jeg som en krenkelse i forhold til oss som faktisk er pripne.

Vi er alle individer. Enestående sådanne. Ulike og med forskjellige preferanser.

Ja, jeg kan faktisk forstå at du føler deg krenket her sdd,og jeg legger meg langflat å ber om unnskylding!! Og unnskyld til resten av de pripne menn i verden. Detter var virkelig ett alvorlig bomskudd fra meg.. Skal prøve på mitt aller hardeste å ikke la et slikt sleivspark komme fra meg igjen.... :-)

Det jeg mente var jo selvfølgelig at -mange- menn er ikke så pripne som man tror. Er virkelig lei meg om du følte deg trakasert...

Ja, jeg kan faktisk forstå at du føler deg krenket her sdd,og jeg legger meg langflat å ber om unnskylding!! Og unnskyld til resten av de pripne menn i verden. Detter var virkelig ett alvorlig bomskudd fra meg.. Skal prøve på mitt aller hardeste å ikke la et slikt sleivspark komme fra meg igjen.... :-)

Det jeg mente var jo selvfølgelig at -mange- menn er ikke så pripne som man tror. Er virkelig lei meg om du følte deg trakasert...

Kult. Du forsto en spøk, Daraan. Det var på tide :)

Gjest en som er 1.60cm høy og veier 55kg

Hvis du sier at du føler deg tykk når du veier 55kg,tror jeg at du må endre ditt syn på din kropp og vekt og få deg bedre selvbilde.

Selv er jeg like høy som deg,men veier 55kg, og hva synes du om meg da, hvis du påstår at du ser tykk ut når du veier 55kg?

Nei,vil bare si at du er bra som du er!Kanskje du kan bygge opp selvtilliten din litt slik at du ikke synes så dårlig om deg selv!

Koz fra meg

Gjest hilsen fra en gutt

Skjerp deg!Du er IKKE tykk i det hele tatt, og er det ikke en gang om du går opp noen kg som til for eks. 55kg.

Tenk på alle de som virkelige er overvektige.Hva vil dem tro om seg selv da, når dem hører at du føler deg tykk bare du runder 55kg.

Som jeg sier:

Mer å ta i, mer å være glad i.

Gjest krøniken

Hvis du sier at du føler deg tykk når du veier 55kg,tror jeg at du må endre ditt syn på din kropp og vekt og få deg bedre selvbilde.

Selv er jeg like høy som deg,men veier 55kg, og hva synes du om meg da, hvis du påstår at du ser tykk ut når du veier 55kg?

Nei,vil bare si at du er bra som du er!Kanskje du kan bygge opp selvtilliten din litt slik at du ikke synes så dårlig om deg selv!

Koz fra meg

Hele poenget er at jeg ikke synes dårlig om meg selv. Jeg har fin kroppjeg, men magen jeg får ved 55 kg er ikke kledelig. Hvordan du ser ut aner da ikke jeg, beinbygging og muskelmasse er ulik fra person til person vet du. Du behøver på ingen måte å se tykk ut.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...