Gå til innhold

India i mars! :-)

Gjest Eneste hvite gjest...

Anbefalte innlegg

Gjest Eneste hvite gjest...
Skrevet

I mars skal vi til India (nord i India) i bryllup! Nå skal jeg ut å skaffe meg noen bøker for å sette meg inn i både kultur og skikker! Noen som har noen tips? Tror det er et hinduistisk brylup.

• 2 måneder senere...
Skrevet

hei! Jeg var i et brylupp mellom en hindu og en sikh i Kenya i sommer. Gled deg! Vær åpen, vis respekt, se på hva de andre gjør, og hiv deg uti dansen hvis du blir invitert med. Så får du en fantastisk opplevelse! Ta med kamera/video, men se det litt ann eller spør først. Det er ofte hendig å ha noe å dekke til hodet med(særlig hvis du er kvinne). God tur

• 3 år senere...
Gjest Indiafarere
Skrevet

Hei! Er du fremdeles på DOL?

Vi skal i bryllup nord i India til høsten, og vil gjerne høre om dine opplevelser der nede :-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei! Er du fremdeles på DOL?

Vi skal i bryllup nord i India til høsten, og vil gjerne høre om dine opplevelser der nede :-)

jada jeg er her innimellom enda..(en gang DOLer alltid DOLer..)

har du en mailadresse du kan legge ut så skal jeg sende deg en mail?

Gled deg! Vi hadde en flott opplevelse.

mvh

Skrevet

Jeg var i India i mai i fjor. Det var en svært opplevelsesrik reise.

Sørg for å ta med deg medisin som stopper dirè, da det er nesten uunngåelig å få en runde med det der nede. I mai var det i tillegg utrolig varmt - over 40 grader! Kanskje litt mildere i mars. Enkelte steder bør en dekke til hode og skuldre, men det er først og fremst i templer og enkelte andre religiøse steder.

Ha en riktig god tur!!!

Gjest Indiafarere
Skrevet

jada jeg er her innimellom enda..(en gang DOLer alltid DOLer..)

har du en mailadresse du kan legge ut så skal jeg sende deg en mail?

Gled deg! Vi hadde en flott opplevelse.

mvh

Hei!

Supert! Så fint at du vil gjøre det!

Jeg har opprettet en e-postadresse du kan sende til

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...