Gjest Eneste hvite gjest... Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 I mars skal vi til India (nord i India) i bryllup! Nå skal jeg ut å skaffe meg noen bøker for å sette meg inn i både kultur og skikker! Noen som har noen tips? Tror det er et hinduistisk brylup. 0 Siter
machita Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 hei! Jeg var i et brylupp mellom en hindu og en sikh i Kenya i sommer. Gled deg! Vær åpen, vis respekt, se på hva de andre gjør, og hiv deg uti dansen hvis du blir invitert med. Så får du en fantastisk opplevelse! Ta med kamera/video, men se det litt ann eller spør først. Det er ofte hendig å ha noe å dekke til hodet med(særlig hvis du er kvinne). God tur 0 Siter
Gjest Indiafarere Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Hei! Er du fremdeles på DOL? Vi skal i bryllup nord i India til høsten, og vil gjerne høre om dine opplevelser der nede :-) 0 Siter
Gjest Ino Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Hei! Er du fremdeles på DOL? Vi skal i bryllup nord i India til høsten, og vil gjerne høre om dine opplevelser der nede :-) jada jeg er her innimellom enda..(en gang DOLer alltid DOLer..) har du en mailadresse du kan legge ut så skal jeg sende deg en mail? Gled deg! Vi hadde en flott opplevelse. mvh 0 Siter
nypa Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Jeg var i India i mai i fjor. Det var en svært opplevelsesrik reise. Sørg for å ta med deg medisin som stopper dirè, da det er nesten uunngåelig å få en runde med det der nede. I mai var det i tillegg utrolig varmt - over 40 grader! Kanskje litt mildere i mars. Enkelte steder bør en dekke til hode og skuldre, men det er først og fremst i templer og enkelte andre religiøse steder. Ha en riktig god tur!!! 0 Siter
Gjest Indiafarere Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 jada jeg er her innimellom enda..(en gang DOLer alltid DOLer..) har du en mailadresse du kan legge ut så skal jeg sende deg en mail? Gled deg! Vi hadde en flott opplevelse. mvh Hei! Supert! Så fint at du vil gjøre det! Jeg har opprettet en e-postadresse du kan sende til [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.