Gå til innhold

betalingssider på internet for penis-trening

Anbefalte innlegg

Søk på "penis enlargement" på altavista og det kommer opp utallige linker til siden hvor man kan betale en liten sum for deretter å få tilsendt ett treningsprogram der man utnytter og trener muskler i penis for å øke dens størrelse

Funker dette? eller er det bare en annen latterlig måte for folk å tjene penger på?

Fortsetter under...

SANNSYNLIGVIS en eller annen latterlig måte å tjene penger på! Man kan ikke trene opp en penis til å bli lengre og større! Men lettlurte mennesker er her jo nok av. Som meg. Har forsøkt puppekremer over postordre som skulle gjøre puppene større. Naturligvis ble aldri puppene mine større, men jeg har lært å leve med dem nå, jeg:)

Gjest Berthold  Grünfeld

Det er mye spekulasjon på dette området. Man skal ikike stole på alt som dukker opp på skjermken, selv om det kan virke overbevisende, med uttalelser fra diverse berømthetert innen medisinen.

Penisforlengende operasjoner bør man ikke gi seg inn på, med de farer for komplikasjoner det kan medføre, og hvor man slettes ikke er garantert suksess.Jeg tviler på om noen i Norge foretar slike operasjoner.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Gjest Supergutt

Denne prosedyren fungerer faktisk, men ikke hvis en bruker billige pumper kjøpt på et hvilket som helst kondomeri. Det finnes dyrt utstyr for å trene opp størrelsen på penis ved hjelp av vakum-pumping. Disse har trykkmålere og forskjellige typer deler etter hvor lenge du skal pumpe og hva du vil pumpe (baller, penis eller begge deler). For å få et varig resultat av pumpingen må en holde på i ganske mange år. Jeg har mailet med personer i usa som har drevet med dette i mange år og har fått sett bilder av resultatene deres. Jeg kan forsikre om at det fungerer, men at veien til et varig resultat er lang.

Jeg har selv ikke noen spesiell erfaring med langvarig pumping. Har prøvd dette tre ganger og den midlertidige effekten er at en suger kroppsvæske inn i penis og baller slik at de blir større i ca et døgn. Hvis en gjør dette nok mange ganger over tid vil penis bli varig forstørret.

Body Modification Enzine (www.bme.freeq.com) har flere artikler der om dette temaet. (Advarer mot "alternative" sterke bilder/info). Her er en av linkene : http://www.bmezine.com/extreme/free/cmhurt/malepump.html

Andre metoder for penisforstørrelse er "stretching".

• 10 måneder senere...

Annonse

Gjest jonas

SANNSYNLIGVIS en eller annen latterlig måte å tjene penger på! Man kan ikke trene opp en penis til å bli lengre og større! Men lettlurte mennesker er her jo nok av. Som meg. Har forsøkt puppekremer over postordre som skulle gjøre puppene større. Naturligvis ble aldri puppene mine større, men jeg har lært å leve med dem nå, jeg:)

det funker faktisk...omtrent to trededeler av penisen er muskel-vev(stor forskjell på muskel, og muskel-vev).vakumet tvinger blod inn i musklene og musklene spennes og utvides til det maksimumme,musklene brytes sammen og bygger seg opp igjen til større og sterkere muskler,akkurat som ved body building.det går an å utvide brystvortene og kjønnslepper også,selvom det ikke er så veldig mye muskler der å skryte av...se www.passepartout-vakuumpumpen.de/Galerie/Fotogalerie_1/fotogalerie_1.html for resultater.DETTE ER IKKE BLØFF!det er for pokker folk som har forlenget tissen med støvsuger til og med jo!

Gjest jonas

Denne prosedyren fungerer faktisk, men ikke hvis en bruker billige pumper kjøpt på et hvilket som helst kondomeri. Det finnes dyrt utstyr for å trene opp størrelsen på penis ved hjelp av vakum-pumping. Disse har trykkmålere og forskjellige typer deler etter hvor lenge du skal pumpe og hva du vil pumpe (baller, penis eller begge deler). For å få et varig resultat av pumpingen må en holde på i ganske mange år. Jeg har mailet med personer i usa som har drevet med dette i mange år og har fått sett bilder av resultatene deres. Jeg kan forsikre om at det fungerer, men at veien til et varig resultat er lang.

Jeg har selv ikke noen spesiell erfaring med langvarig pumping. Har prøvd dette tre ganger og den midlertidige effekten er at en suger kroppsvæske inn i penis og baller slik at de blir større i ca et døgn. Hvis en gjør dette nok mange ganger over tid vil penis bli varig forstørret.

Body Modification Enzine (www.bme.freeq.com) har flere artikler der om dette temaet. (Advarer mot "alternative" sterke bilder/info). Her er en av linkene : http://www.bmezine.com/extreme/free/cmhurt/malepump.html

Andre metoder for penisforstørrelse er "stretching".

Jeg har sett en god del bilder der det er tydelig at penisen (og ballene, og brystvorte m.m) er blitt relativt mye større. Men man behøver ikke å holde på i flere år, så lenge man gjør det gjevnlig. To- tre ganger i uka for eksempel, vil gi bra resultater. Det er som å trene. Umiddelbart etter trening har du fått pump og merker at du er større. Men så blir du gradvis mindre igjen, men da er det bare å dra tilbake og trene igjen. Da vil du ikke få betraktelig stort eller varig resultat før etter en god del trening, men så lenge du alltid sørger for at det ikke er så lenge siden du har trent (pumpet, haha) vil det være resultater. Men det jeg lurer på er om det er mulig å få kjøpt noen bra pumper i norge, eller om man må bestille over nettet fra andre land? Jeg er nokså skeptisk til dette, særlig fordi en god pumpe koster endel, og da er det for dumt å finne ut at den ikke passet eller var dritt- kvalitet.

Sjekk ut www.nwpumpworks.com eller www.passepartout-vakuumpumpen.de den siste er på tysk, men det er masse bilder som bekrefter bra resultater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...