Gå til innhold

erfaringer med kuttet streng?

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å få kuttet penisstrengen da den gjør at forhuden legger seg som en krans rundt penishodet. Dette gir problemer ved bruk av kondom, lite utbytte av oralsex og litt problemer ved intrenging, samt at jeg mistenker at den er årsaken til at jeg rett og slett holder for lenge før det går for meg.

Har noen erfaring med dette selv? Blir ting bedre? Hvordan?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82935-erfaringer-med-kuttet-streng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

24

• spirito

7

• vin

4

• Ulv I Faarikaal

3

Mest aktive i denne tråden

kutte strengen? håper inderlig du snakker om en kjapp omskjæring nå og ikke et lett ingrep med skalpell på gutteommet...

ellers er omskjæring å anbefale... gir deg en mye bedre kontroll, noen sier man får bedre utholdelse, men det tror jeg er individuelt... men for all del, anbefaler deg å løpe til legen så fort som mulig... (dersom du tror at du får nedsatt følsomhet ved å kappe av deg ting, så tar du skammelig feil...)

Gå til legen og kapp av hele faenskapet.

Dvs, forhuden. Ikke kølla.

Da blir ting bedre. I det minste ble det det for meg, samt for et par kompiser.

Jeg ser nå at den siste setningen der kan misforståes, og jeg mener selvsagt at disse kompisene også fikk bedre sex som følge av avkappet forhud.

Jeg ser nå at den siste setningen der kan misforståes, og jeg mener selvsagt at disse kompisene også fikk bedre sex som følge av avkappet forhud.

Da mener jeg selvsagt som følge av _deres_ avkappede forhud. Ikke min.

Det hjalp ikke dem så mye.

Annonse

Annonse

Herdes da ikke penishodet etter hvert , og blir mindre følsomt?

Lurer...

Det har ikke jeg opplevd, og jeg har ikke hatt forhud på ca 8 år.

Jeg har heller ikke hørt andre som har opplevd det, bortsett fra når Nossefaenskapet holdt på her en periode, men han var vel ikke akkurat å regne som videre oppegående.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...