Gå til innhold

erfaringer med kuttet streng?

Anbefalte innlegg

AAhhh...

Jeg saa det liksom for meg at det ikke var en eneste liten rynke paa hele penisen...men det stemmmer ikke? Det er litt igjen?

*ser for seg en helt rynkefri penis*

Neida, det er da litt igjen :)

Men jeg tror ikke jeg pleier å dra ting over så mye når jeg runker. Det er ikke nødvendig.

Det sitter i hue, vettu :)

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

24

• spirito

7

• vin

4

• Ulv I Faarikaal

3

Mest aktive i denne tråden

Neida, det er da litt igjen :)

Men jeg tror ikke jeg pleier å dra ting over så mye når jeg runker. Det er ikke nødvendig.

Det sitter i hue, vettu :)

Hehe ;-)

Konfronterte kjaeresten, og han likte ikke "min kommende mann".

Men jeg fikk lov til aa si "min kommende samboer" ;-D

*lykkelig*

Hehe ;-)

Konfronterte kjaeresten, og han likte ikke "min kommende mann".

Men jeg fikk lov til aa si "min kommende samboer" ;-D

*lykkelig*

Din kommende samboer høres fornuftig ut :)

Ikke skrem livet av han ved å begynne å fri enda. Det er nok ikke noe sjakktrekk :)

Hva gjør du oppe så sent?

Din kommende samboer høres fornuftig ut :)

Ikke skrem livet av han ved å begynne å fri enda. Det er nok ikke noe sjakktrekk :)

Hva gjør du oppe så sent?

Det er jo helg :-)

Men skal putte i meg noe morfin snart, saa jeg sovner nok...

Er det skummelt med morfin? Ser at hostesafta mi inneholder det, og det er en diiiger roed trekant paa flaska. Gruer meg litt jeg...

*host*

Det er jo helg :-)

Men skal putte i meg noe morfin snart, saa jeg sovner nok...

Er det skummelt med morfin? Ser at hostesafta mi inneholder det, og det er en diiiger roed trekant paa flaska. Gruer meg litt jeg...

*host*

Morfin? Er ikke det litt skummelt? Fikk det etter opersjon en gang, og sov som faen. For å si det sånn :)

Nå skal jeg snart legge meg selv, men er så trøtt at jeg nok sovner uansett. Selv uten dop :)

Morfin? Er ikke det litt skummelt? Fikk det etter opersjon en gang, og sov som faen. For å si det sånn :)

Nå skal jeg snart legge meg selv, men er så trøtt at jeg nok sovner uansett. Selv uten dop :)

Jeg synes det er litt skummelt ja...men det er kanskje greit ogsaa, jeg proever aa snu doegnrytmen om dagen :o)

Huff, den lukter veldig vondt...tror ikke jeg kommer til aa bli avhengig akkurat...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...