Gå til innhold

Store kjønnslepper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror dette er et problem det bare er du som ser.

Jeg har i det minste aldri hengt meg opp i jentenes lepper.

Tja...syns du har nevnt noe om leppene til Angelina Jolie

jeg ;o)

Til alvor : Jeg har lest at menns nytelse øker med litt større lepper der nede , i og med at de "folder" seg rundt penisen .

Mvh

Tja...syns du har nevnt noe om leppene til Angelina Jolie

jeg ;o)

Til alvor : Jeg har lest at menns nytelse øker med litt større lepper der nede , i og med at de "folder" seg rundt penisen .

Mvh

Tja... ikke vet jeg. Det meste der nede folder seg da rundt penis?

Strammeøvelser er også lurt :)

Annonse

Annonse

Snakket med kjæresten min om dette. Han sa at store kjønnslepper er kuuuult. Og jeg som har små...sukk.. Like etterpå sa han heldigvis at små også er kule, hehe ;)

Ergo, ingenting å tenke på.

Ergo, han liker store men ville ikke såre deg (eller få sexnekt) og løy litt?

Ærlig talt er dette noe menn driter i. Så lenge de ikke er som dumbo-ører og er i veien så går alt bra.

Gjest papirtiger

Ergo, han liker store men ville ikke såre deg (eller få sexnekt) og løy litt?

Ærlig talt er dette noe menn driter i. Så lenge de ikke er som dumbo-ører og er i veien så går alt bra.

Hehe, tja.. Personlig syns jeg små ser bedre ut, så hadde ikke blitt nevneverdig såret. Uansett er _kjønnslepper_ nokså uvesentlig i den store sammenhengen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...