Gjest Falskt nick Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg har aldri truffet noen som har oppført seg slik, hverken damer eller menn... synes det virker merkelig. Du får forsøke finne ut av det litt forsiktig. Hvis han forstår at han kanskje ikke virker helt "normal" kan det kanskje tenke seg at han endrer seg? Er usikker på om jeg skal gå videre med dette eller gi opp. Han er så meget spesiell på mange måter , det kan umulig la seg gjøre å forandre. Og riktig er det kanskje ikke heller. Begynner å tro at alt henger sammen med hans personlighet...være barnslig, krølle seg på fanget mitt, hoppe og sprette rund som et barn, erte meg med å stikke fingeren i gulosten og lage lyder osv. osv. Begynner å vurdere om han ikke skulle hatt ei annen som kunne sette pris på ham som han er, når jeg irriterer meg slikt over det og attpåtil begynner å miste lysten på ham. Får dårlig samvittighet da vet du. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82959-mann-som-ikke-liker-kliss/page/3/#findComment-446012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Han høres nokså rar ut, ja. Sex uten kliss er ikke så lett å få til. Men jeg skjønner ikke helt det som petter sier om lukt. Det lukter vel ikke noe hvis man er frisk og helt ren? Er han sånn som vasker hendene hele tida? Kan han ha opplevd noe negativt i barndommen eller noe som har med kliss å gjøre? Det du skriver om appelsiner høres jo mer ut som en liten gutt som må ha hjelp av mamma. (Hvorfor skriver jeg dette, jeg som ikke liker psykologisering...) Selv liker jeg verken lukten eller omstendighetene for øvrig omkring rensing av fisk. Men jeg gjør det jo hvis jeg må. Bare en liten kommentar om appelsiner/mandariner. Det er sååå ekkelt å skrelle de med hendene. Skall under negler..appelsinskallsmak på fingeren...iiiiuuu. Men elsker mandariner og utsetter meg gjerne for litt pine.. Det var det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82959-mann-som-ikke-liker-kliss/page/3/#findComment-446020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Er usikker på om jeg skal gå videre med dette eller gi opp. Han er så meget spesiell på mange måter , det kan umulig la seg gjøre å forandre. Og riktig er det kanskje ikke heller. Begynner å tro at alt henger sammen med hans personlighet...være barnslig, krølle seg på fanget mitt, hoppe og sprette rund som et barn, erte meg med å stikke fingeren i gulosten og lage lyder osv. osv. Begynner å vurdere om han ikke skulle hatt ei annen som kunne sette pris på ham som han er, når jeg irriterer meg slikt over det og attpåtil begynner å miste lysten på ham. Får dårlig samvittighet da vet du. :-) Samvittitghet, ja. Kvinner er rikelig utstyrt med det ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82959-mann-som-ikke-liker-kliss/page/3/#findComment-446043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg er helt enig med deg. Jeg begynner faktisk å miste lysten på ham og det er frusterende. Har liksom mere lyst når jeg er alene. Ja, det ser svart ut. Hadde jo håpet på å få dyttet ham frem i utviklinga da, for han har jo andre sider som er flotte. Begynner bare å bli sliten og frustrert av denne rolige sexen og det lille mandige i hverdagen ellers. Men skammer meg også for å tenke sånn, for det er jo annet som skal telle mere liksom. Hmm...vrien denne.. Skjønner godt at lysten blir borte, jeg hadde heller ikke fått den store lystfølelsen hvis partneren min skulle synes jeg er klisset og ekkel. Sexen blir ikke god da. Du får ta det opp med han og forsøke å finne ut hva som er årsaken, kommunikasjon er viktig i ett forhold. Det kan jo hende han også ikke synes det er ok at han føler det slik heller. Sex er også noe som må fungere i ett forhold, hvis ikke blir frustrasjonen stor og tanken på andre sniker seg inn. Sex skal også være utforskende og ikke minst varierende. Skjønner godt at du blir litt frustrert av bare rolig sex, hvis det er bare det du får. En mann skal også vise at han er mann av og til i senga:-)) Mitt råd er at du tar det opp med han, slik at du vet hva du har å forholde deg til:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82959-mann-som-ikke-liker-kliss/page/3/#findComment-446112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Er usikker på om jeg skal gå videre med dette eller gi opp. Han er så meget spesiell på mange måter , det kan umulig la seg gjøre å forandre. Og riktig er det kanskje ikke heller. Begynner å tro at alt henger sammen med hans personlighet...være barnslig, krølle seg på fanget mitt, hoppe og sprette rund som et barn, erte meg med å stikke fingeren i gulosten og lage lyder osv. osv. Begynner å vurdere om han ikke skulle hatt ei annen som kunne sette pris på ham som han er, når jeg irriterer meg slikt over det og attpåtil begynner å miste lysten på ham. Får dårlig samvittighet da vet du. :-) Du er nok sammen med et barn, ja. Men unger elsker jo kliss, så det passer liksom ikke helt det heller.... Krøller han seg sammen på fanget ditt? Hm. Dette høres mer og mer ut som liten gutt og mamma. Tror aldri jeg har hatt en voksen mann på fanget, det ville sannsynligvis bli altfor tungt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82959-mann-som-ikke-liker-kliss/page/3/#findComment-446141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Falskt nick Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Til de som er interessert... Spurte i går kveld om dette med appelsiner var på virkelig eller om det var litt tull... Det var liksom litt tull, da, men nei han synes det var koselig at jeg skrelte, og nei, han skrelte ikke selv.. Spurte om det var noe han følte i sexen også..... Nei, det var det ikke... Stoppa der da jeg så han ble litt stiv i blikket. Så, det kan se ut til at det har andre årsaker. Lite erfaren mest trolig...eller som noen her er inne på..."bryr" seg ikke så mye om det. Takker alle så mye for svar og meninger. Veldig alright å høre andres synspungter når det er noe man lurer slik på. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82959-mann-som-ikke-liker-kliss/page/3/#findComment-446670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.