Gå til innhold

Sex og overvekt...Spin-off

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

12

• petter smart

10

• SierDuDet

2

• astridny

2

Mest aktive i denne tråden

Nå er jo ikke så gammel vet du :-) Så jeg har jo ikke så mye erfaring med modne kvinner. Dette er nok mest hos unge jenter (som synes 55 kg er tykkt, må nesten le hadde det ikke vært så tragisk).

Vil heller ha ei tjukk dame som er blid og fornøyd enn ei tynn dame som er misfornøyd og klager hele tiden.

*Kos* for innstillinga di :)

Jeg er selv 166 cm. Som ungdom var jeg tynn, 47 kg. Husker hvor stolt jeg ble da jeg klarte å krabbe opp til 52, følte meg fin og ikke lenger mager. Nå er jeg 55 kg (slanket meg ned fra 62), og får stadig høre fra veninner at jeg er i tynneste laget, Så jeg begriper ikke at kjæresten din kan synes at du ikke skal kunne legge på deg litt...

Hei.

Ja, det kan en lure på.

Eneste jeg vet er at forrige fruen hans også var tynn.

Han selv er også "et beinrangel".

Har prøvd å få noe svar...men han sier bare at "jeg synes ikke noe om det".

Når jeg ber om et ordentlig svar..."liker du ikke valker, appelsinhud etc" så sier han bare at "ja, bør jo ikke si noe jeg, du vet det jo selv"

Smule sær kanskje?

:)

Petter, du er da en samlivsekspert. Så du skjønner deg da litt på kvinner. Dessuten tror jeg at til tross dine litt kverulerende formuleringer, så er du en ydmyk mann.

Jeg vet hva dere trenger, vil høre, og hvordan dere vil ha det.

Men jeg sier det ikke til noen. Ærlig talt. Har man denne unike egenskapen i forhold til å skjønne normale kvinnfolk, så deler man den ikke med andre.

Annonse

Anna Nicole, ja....

Husker da hun først dukket opp på kjempeplakatene til H&M. Før det ahdde det vært syltynne modeller, og det ble rast mot H&M som bidro til spiseforstyrrelser og dårlig selvbilde hos jenter...

Så kom Anna Nicole, og H&M sa at "se på oss nå, da! Nå kan ingen påstå at vi påfører noen dårlig selvbilde!"

Men når har H&M tenkt å henge opp bikiniplakater med damer som har små pupper og ridebukselår?

Eg berre spyr!! ;-)

Det hadde det nok blitt ramaskrik av, ja! Men vi jenter bør kanskje gå litt i oss sjøl også - vil vi se menn med bleikfeite hengemager og hårete rygg reklamere for lekkert undertøy, kanskje....? Men dog - en mellomting kunne kanskje gjort seg, både når det gjelder dame- og herremodeller!

Jeg vet hva dere trenger, vil høre, og hvordan dere vil ha det.

Men jeg sier det ikke til noen. Ærlig talt. Har man denne unike egenskapen i forhold til å skjønne normale kvinnfolk, så deler man den ikke med andre.

Nei, hold godt på hemmeligheten. Den kan komme i gale hender :-)

Det er helt sikkert noen som prøver å tilegne seg den...

Det fins en "Survival guide". En slags parlør hvor du f eks får forklart ordet "greit" som slettes ikke betyr greit, men varsler uvær.

Hvor finner jeg denne? Den burde jo vært obligatorisk lesing for alle menn. Bedre enn en bibel i nattbordskuffa.

Petter, du er da en samlivsekspert. Så du skjønner deg da litt på kvinner. Dessuten tror jeg at til tross dine litt kverulerende formuleringer, så er du en ydmyk mann.

Jeg skjønner kanskje mer enn jeg gir uttrykk for her inne. Kjenner mange hyggelige og koselige kvinner, men de er det jo ikke noe morsomt å diskutere.

Og så er det vel som med de fleste, en plass må han avreagere og det er bedre å gjøre det her inne enn å plage alle de rundt meg.

Ulv I Faarikaal

Hvor finner jeg denne? Den burde jo vært obligatorisk lesing for alle menn. Bedre enn en bibel i nattbordskuffa.

Her er et utdrag av den:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1376963

Det mangler mye da. F eks forståelsen av kvinners forhold til sin mor, og til sine venninner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...