Gå til innhold

Kan vi liksom ikke ajakulere???

Anbefalte innlegg

Diskutert mang en gang, men jeg blir like forvirrende, usikker, forbanna, skuffet, irritert osv osv osv. Mette Moen, lege, svarte at ingen egentlig kunne vite om jenter ejakulerte. Enkelte kvinner kan utskille så mye væske at det spruter ut, ganske mye også. Væsken kommer fra urinrøret, sier mette Moen, men har ingen forståelse for HVA væsken er laget av. "Kjertler kan ikke utskille så store mengder med væske." Men hvorfor er dette omdiskutert??? Jeg kjenner selv til fenomenet GODT og jeg VET da at det ikke er snakk om urin? man tisser da ikke på seg om det går for en! Både lukt og smak tilsier at det er noe helt annet enn urin! Og jeg er da ikke den eneste jenta i verden, her er da mange med meg! Amiga gav meg noen sider på nett om g-punkt og de alle sier at det IKKE er urin som utskilles! Og vi jenter (Og menn) vet da dette!? hvorfor sier da legene at de ikke tror på dette fordi de ikke finner noen forklaring? Hvorfor stiller Mette Moen seg usikker? hvorfor påstår Berthold at alt annet enn at det er urin er tull?

STRESSA OG IRRITERT!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/830-kan-vi-liksom-ikke-ajakulere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er glad du tok opp temaet. Jeg har samme "problemet", men har hele tiden trodd det var urin (selv om det ganske riktig ikke lukter saann). Jeg synes det er mektig flaut, og har troebbel med aa la meg selv komme noe saerlig langt naar jeg er sammen med kjaeresten min...

Hei, jeg er glad du tok opp temaet. Jeg har samme "problemet", men har hele tiden trodd det var urin (selv om det ganske riktig ikke lukter saann). Jeg synes det er mektig flaut, og har troebbel med aa la meg selv komme noe saerlig langt naar jeg er sammen med kjaeresten min...

Kjære lille E

Ikke vær flau for at duejakulerer, det er den herligste følelesen en gutt kan kjenne, nesten en annerkjennelse fra jenta på at det er godt.

For det første varmer det, ikke er det klissent, ikke lukter det og ikke smører det, vidundervæske.

Hvor kommer det fra, ja si det, det kan jo være store mengder, ingen grense for det vet at i løpet av en time sprutet det 12 ganger sist jeg opplevde herligheten.

Det fantastiske med den jenta jeg kjenner var at vi kkunne sitte å flørte å så var hun våt:-)))

Så vær så snill lilleE og alle andre som har lært seg eller får til dette , ikke slutt.

Og de gutter somm har jenter som ejakulerer, lær dere å sette pris på denne *gudgaven* den er bare fantastisk.

Spenning

Annonse

Gjest Berthold Grünfeld

hvorfor kan man ikke bare nyte det, dere som er så heldige at dere klarer dette? hva væsken inneholder og alskens eksperter mener er helt uvesentlig.. la det heller forbli en "hemmelighet", så får sex'en er innslag av mystikk..

Ja, noen foretrekker det slik, ikke vite alt for mye, ikke disekkere sitt sexliv for mye, fordi da blir det for mye tanker og for lite følelser. Men litt kunnskap og fakta kan være nyttig.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

• 1 år senere...

Heiiiiii......Fransiscka!!

Du aner ikke hvor glad jeg ble over å lese innlegget ditt!!Dette er også noe som jeg "sliter" med.....Må si det har skremt vannet av meg...:o)....!!JA SEFF er det IKKE urin....Men shit er det mulig å Komme for jenter slik...?Er det normalt tro?Ingen av mine veninner gjør det!Deilig å finne en "Partner in Crime"....følte meg så alene!!Men det varierer på hvor mye jeg spruter.....noen ganger...hjelp....herregud er det mulig .....og andre ganger...lite....har du de samme erfaringene?Takk for at du skrev dette innlegget...det har hjelpt meg....mye.....!!Føler meg ikke så Freaky...lenger!Klem Cia26... ;o)

Heiiiiii......Fransiscka!!

Du aner ikke hvor glad jeg ble over å lese innlegget ditt!!Dette er også noe som jeg "sliter" med.....Må si det har skremt vannet av meg...:o)....!!JA SEFF er det IKKE urin....Men shit er det mulig å Komme for jenter slik...?Er det normalt tro?Ingen av mine veninner gjør det!Deilig å finne en "Partner in Crime"....følte meg så alene!!Men det varierer på hvor mye jeg spruter.....noen ganger...hjelp....herregud er det mulig .....og andre ganger...lite....har du de samme erfaringene?Takk for at du skrev dette innlegget...det har hjelpt meg....mye.....!!Føler meg ikke så Freaky...lenger!Klem Cia26... ;o)

Kjøre , kjære alle dere stakkars jenter som ejakulerer.

Jeg er en gutt som har fått oppleve dette med flere partnere. Dette er jo ikke et problem akkurat, sett med mine øyne i alle fall. Det er så UTROLIG sterkt å oppleve dette. Jeg er usikker på hvordan, hvorfor, fra hvilket væskelager det kommer etc, men det gir jeg blaffen i, fordi etter alt jeg har studert og forsket på kvinnens orgasmer, er det en ting som er HELT sikkert. En slik orgasme med ejakulering er det eneste sikre tegnet på en KVALITETSORGASME. Og derfor kan det oppstå et problem for oss heldige gutter som har opplevd å få denne spruten i ansiktet når vi slikker, eller på magen når vi blir ridd, problemet blir jo hvorfor IKKE det skjer med alle. Når jeg er så skråsikker på at dette er en KVALITETSORGASME, så skammer jeg meg jo, fordi da er det bare 2 partnere jeg har klart å gjennomtilfredsstille?? Det kan faktisk også være tilfelle for med begge disse kvinnen var det nær den ultimate sexuallivet. Åpenhet, trygghet, ro, balanse, harmoni, LYS, og dype studier av hverandres kropper, organer, reaksjoner, nærorgasmetegn etc etc.

Hva denne væsken er laget av vet ikke jeg, men at det er en vanlig væske av ett eller annet slag, er jeg sikker på at det IKKE er. Det eneste som er litt rart er at skjeden blir nærmest tømt for smøring, så etter en ejakulering er kulturen i skjeden annerledes. Ikke tørr, men ikke akkurat våt, heller nesten uten viskositet, eller glidestoffene om du vil. Men litt G-stimulering får jo fart på den funksjonen igjen. Jeg kan til og med merke at en slik orgasme kommer. Sammentrekningen i magemuskulaturen, og måten skjeden endrer seg, både når det gjelder størrelse og form, og at viskositeten endres.

Skal kanskje ile til å si at min definisjon av denne spesielle saken KVALITETSORGASME, er nok ikke min definisjon, for begge partnerne har definert det slik, og gitt meg GUDESTATUS for innsatsen, eller medvirkningen til det.

HELT SJOKKERT ble jeg da jeg for en stund siden leste noe om dette. Forskere hadde studert dette, og intervjuet kvinner som ejakulerte, og ikke funnet ut hva, eller hvorfor, og heller ikke hva stoffet er for noe. Da holdt jeg på å dette av stolen. Er dette seriøse forskere? Da får de koble inn noen av begge kjønn som har opplev dette, så får vi ta en prat sammen, alle objektene, teoretikerne, og praktikerne.

Men til slutt igjen, dere som opplever dette må for GUDS skyld se på det som en velsignelse og ikke en STRAFF. Spesielt interesserte kan også lese mitt innlegg på tråden serieorgasmer etter eller annet sted på lageret.

Jeg har vært lenge uten en ejakulerende kvinne, og lever derfor bare et halvt sexliv med disse tørre orgasmene. (FLEIP).

Sparkling hugs from

Xper

Kjøre , kjære alle dere stakkars jenter som ejakulerer.

Jeg er en gutt som har fått oppleve dette med flere partnere. Dette er jo ikke et problem akkurat, sett med mine øyne i alle fall. Det er så UTROLIG sterkt å oppleve dette. Jeg er usikker på hvordan, hvorfor, fra hvilket væskelager det kommer etc, men det gir jeg blaffen i, fordi etter alt jeg har studert og forsket på kvinnens orgasmer, er det en ting som er HELT sikkert. En slik orgasme med ejakulering er det eneste sikre tegnet på en KVALITETSORGASME. Og derfor kan det oppstå et problem for oss heldige gutter som har opplevd å få denne spruten i ansiktet når vi slikker, eller på magen når vi blir ridd, problemet blir jo hvorfor IKKE det skjer med alle. Når jeg er så skråsikker på at dette er en KVALITETSORGASME, så skammer jeg meg jo, fordi da er det bare 2 partnere jeg har klart å gjennomtilfredsstille?? Det kan faktisk også være tilfelle for med begge disse kvinnen var det nær den ultimate sexuallivet. Åpenhet, trygghet, ro, balanse, harmoni, LYS, og dype studier av hverandres kropper, organer, reaksjoner, nærorgasmetegn etc etc.

Hva denne væsken er laget av vet ikke jeg, men at det er en vanlig væske av ett eller annet slag, er jeg sikker på at det IKKE er. Det eneste som er litt rart er at skjeden blir nærmest tømt for smøring, så etter en ejakulering er kulturen i skjeden annerledes. Ikke tørr, men ikke akkurat våt, heller nesten uten viskositet, eller glidestoffene om du vil. Men litt G-stimulering får jo fart på den funksjonen igjen. Jeg kan til og med merke at en slik orgasme kommer. Sammentrekningen i magemuskulaturen, og måten skjeden endrer seg, både når det gjelder størrelse og form, og at viskositeten endres.

Skal kanskje ile til å si at min definisjon av denne spesielle saken KVALITETSORGASME, er nok ikke min definisjon, for begge partnerne har definert det slik, og gitt meg GUDESTATUS for innsatsen, eller medvirkningen til det.

HELT SJOKKERT ble jeg da jeg for en stund siden leste noe om dette. Forskere hadde studert dette, og intervjuet kvinner som ejakulerte, og ikke funnet ut hva, eller hvorfor, og heller ikke hva stoffet er for noe. Da holdt jeg på å dette av stolen. Er dette seriøse forskere? Da får de koble inn noen av begge kjønn som har opplev dette, så får vi ta en prat sammen, alle objektene, teoretikerne, og praktikerne.

Men til slutt igjen, dere som opplever dette må for GUDS skyld se på det som en velsignelse og ikke en STRAFF. Spesielt interesserte kan også lese mitt innlegg på tråden serieorgasmer etter eller annet sted på lageret.

Jeg har vært lenge uten en ejakulerende kvinne, og lever derfor bare et halvt sexliv med disse tørre orgasmene. (FLEIP).

Sparkling hugs from

Xper

heiii.....Xper!!Tusen takk for det svaret....og jeg kan jo med en gang si at det var med et lettelses sukk....at jeg leste svaret ditt!!Trodde nemlig bare det var X`sen min som hadde vent seg til det og syntes det var rått..!!!Har nemlig....."angst"(he-he)....for å få meg ny kjærste...pinlig å ta den samtalen.......eh..hvis jeg skulle sprute når jeg kommer ..så tisser jeg ikke på meg..eh æresord....ha-ha....jepp...det blir nok en kjempe slager!!ÅÅÅ...det er så normalt når man har vært sammen lenge...men nå føler jeg meg som det rene freak showet..( ;o) )Men jeg må jo bare si at DET hjalp...at du svarte på innlegget...mitt...,kanskje jeg kan tørre....og more meg over det....og heller føle meg...heldig....Jeg vet jo trossalt hvordan det føle`s å ejakulere....DET skulle nok mange jenter vite hvordan var....!!Men uansett må jeg jo bare si at det er jo et helt merkelig fenomen..!! Det du sa om de forskerene...er jo helt på jordet...Ja det kan ikke akuratt ha...første pri...på listen.....og de må ha brukt max 5min...på det.... ;o)...Tusen på tusen takk.....kos og klem...Cia26

• 2 måneder senere...

Annonse

Det var ikke ment som noe problem. Det er jo KONGE jo!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...