Gå til innhold

Silikoninnlegg

Anbefalte innlegg

Gjest Falskt nick

Jeg må le !!

Jeg tok å la inn silikon etter 2 fødsler.

Ikke fordi jeg er så forferdelig forfengelig , men blant annet fordi at jeg jobbet litt som undertøy / badetøy modell...

Jeg la inn minimum , fordi jeg hadde ganske "ok" pupper i utgangspunktet.( la inn 130 gram)

Men ; Det jeg vil frem til er at mannen min har ikke peiling på at jeg gar silikon!

Han skryter selvsagt at jeg er heldig som har så flotte pupper etter 3 fødsler ;o)

Og jeg kommer heller ikke til å si noe *s*...

*megalatter*

mange stjerner i boka til deg

;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83002-silikoninnlegg/page/2/#findComment-446237
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Jeg må le !!

Ikke fordi jeg er så forferdelig forfengelig , men blant annet fordi at jeg jobbet litt som undertøy / badetøy modell...

Jeg la inn minimum , fordi jeg hadde ganske "ok" pupper i utgangspunktet.( la inn 130 gram)

Men ; Det jeg vil frem til er at mannen min har ikke peiling på at jeg gar silikon!

Han skryter selvsagt at jeg er heldig som har så flotte pupper etter 3 fødsler ;o)

Hvordan er det mulig? Du ble vel innlagt for å få operert inn silikon? Og måtte gå med støttebh i lang lang tid..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83002-silikoninnlegg/page/2/#findComment-446240
Del på andre sider

Hei du.

Neida, jeg fyrer meg slettes ikke opp, har ingen problemer med å respektere andres meninger :-)

Jeg er av den meninga selv egentlig men diverse ting og tang i livet gjorde at jeg ikke klarte å ha disse skinnlommene etter å ha levd hele livet med pene fyldige bryster.

Forøvrig fikk jeg beskjed på klinikken at redselen for skader og lekkasje var sterkt overdrevent og ikke så godt dokumentert.

Salgstricks...who knows :-)

Hei:-)

Ville bare komme med min meningen, innemellom alle andre sine liksom..

Jeg mener folk får gjøre som de vil..

Og plages noen over at de ikke er fornøyde med sine edle deler, så hvorfor ikke gjøre noe med hvis de har muligheten..

Det er greit mange gjør det fordi de er kroppsfikserte også, men for all del! Vi er alle forskjellige.. takk og lov for det..

"Falskt nick", synes du skal være stolt av puppene dine jeg.. Så lenge du er fornøyd, har ingen andre noe med det.. Synes ihvertfall jeg..

Det er ikke å legge skjul på at vi lever i et samfunn idag, hvor det meste kan rettes opp og ordnes på.. Og er man fornøyd med seg selv, styrker jo det selvtilliten og selvbilde hos mange..

Så lenge mennesker har en fin fin personlighet, så kan de gjerne se ut som pamela også for min del..

Bare min mening..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83002-silikoninnlegg/page/2/#findComment-446255
Del på andre sider

Gjest Falskt nick

Hei:-)

Ville bare komme med min meningen, innemellom alle andre sine liksom..

Jeg mener folk får gjøre som de vil..

Og plages noen over at de ikke er fornøyde med sine edle deler, så hvorfor ikke gjøre noe med hvis de har muligheten..

Det er greit mange gjør det fordi de er kroppsfikserte også, men for all del! Vi er alle forskjellige.. takk og lov for det..

"Falskt nick", synes du skal være stolt av puppene dine jeg.. Så lenge du er fornøyd, har ingen andre noe med det.. Synes ihvertfall jeg..

Det er ikke å legge skjul på at vi lever i et samfunn idag, hvor det meste kan rettes opp og ordnes på.. Og er man fornøyd med seg selv, styrker jo det selvtilliten og selvbilde hos mange..

Så lenge mennesker har en fin fin personlighet, så kan de gjerne se ut som pamela også for min del..

Bare min mening..

Takk for koselig innlegg mie21

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83002-silikoninnlegg/page/2/#findComment-446308
Del på andre sider

Annonse

Jeg er forsåvidt enig med SDD i at grunnen til inngrepet kan jo være forskjellig.

Hvis man er ekstremt utseendefiksert synes jeg ikke om det -da har også jenter en tendens til å "ta litt hardt i" når det gjelder størrelsen også.

Ellers har jeg en venninne som har gjort det etter barnefødsel. Når selvtilliten er så dårlig pga av puppene (og man er voksen og ferdig utviklet) synes jeg det er helt greit. Eller om man rett og slett synes det er penere med større og ønsker seg en kløft..

Som Petter Smart sier, jenter gjør det stort sett for sin egen del -ikke for kjæresten f.eks.

Jeg gjør kanskje det samme som deg jeg, hvis mine pupper blir slappe og flate etter event barnefødsel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83002-silikoninnlegg/page/2/#findComment-446359
Del på andre sider

Gjest Falskt nick

Jeg må le !!

Fikk vann på mølla etter innlegget ditt og måtte spørre typen om dette....

Nei, mine var så naturlige, lealause og myke at hadde ikke jeg fortalt det selv så tviler han sterkt på at han ville skjønt det !!!!!!!!

Jeg følte liksom i begynnelsen av forholdet at det måtte jeg si.

Disse innleggene og det du skrev envin har gitt en ny mening til dette med "det man ikke vet har man ikke vondt av".

Og jeg er nok stolt av puppa med rette da !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83002-silikoninnlegg/page/2/#findComment-446676
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...