Gjest LoveYouBaby Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Kjæresten min har full jobb og egen leilighet, eg går på skole og bor hjemme, men jobber ved siden av. Han tjener mye mer en meg, men har også større utgifter, men alikevel svært god råd! Porblemet er at eg synest han er gjerring mot meg, ikke det at eg føler at en mann skal betale alt for damen, men her er det nesten omvent!! Eg mener eg betaler mye mer for han en hva han gjør for meg, er ikke det urettferdig? Han har fortalt om fine gode middager han og en kamerat pleide å ha, god mat og vin til. Det står en flaske vin på kjøkkenet hans som har stått der så lenge eg har kjent han, aldri han han tilbudt meg noe slikt. Eg har flere ganger stått for drikke varene, både vin og annet. Når vi er på butikken og handler inn varer (til hans leilighet) så har eg betalt sikkert like ofte som han og da alltid når det var de dyreste turne, akkurat det tror eg at eg må ta kriditt for selv, at det er de dyreste er tilfeldig og at eg betaler, vel han har aldri spurt meg om det, men eg gjør det som en selvfølge, eg vil ikke "leve på andre", så hvorfor gjør han det på meg? Ikke missforstå, han kan godt betale pizza på døren, alt faller ikke på meg, men mye mer en det som burde etter min mening. Eg gir han ofte små presanger og oppmerksomheter, og da sier han alltid at neste gang er det hans tur, en gang fikk en noe, men faktisk en parfyme:-) Eg forlanger ikke å få noe igjen, er ikke derfor eg gir, men det gjør vondt inne i meg når han sier at neste gang skal han finne på noe å overasake meg med og eg vet at det aldri skjer. Tror dere at det at han ikke bruker noe særlig med penger på meg betyr at han ikke er glad i meg? Vet jo at kjærliget ikke kan måles i penger, men hvorfor er han slik da? Kan godt ha en god middag når eg ikke er der og han er alene, kjøper seg dyre spill og dvd`er osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83034-gjerring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec5 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg har vært sammen med en gjerrig type. Jeg betalte all maten stort sett, mens han betalte regninger. Problemet var bare at vi ikke hadde annet enn tlf regning. Vi betalte hverken husleie, strøm etc. Ingen lån hadde vi heller. Når de store regningene (forsikrinene)kom delte vi dem likt. Snakk om å være dum (jeg altså). Idag må jeg bare flire av det. Synes synd i slike folk. Penger er tross alt ikke det viktigste. Men tror ikke de forandrer seg heller. Du burde la være å kjøpe gaver til han, hvis han ikke kjøper til deg. Ting til leiligheten burde han da kjøpe selv. Men aller best burde du dumpe han å finne deg en annen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83034-gjerring/#findComment-449851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.