Gå til innhold

Trenger råd fra de litt eldre =)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg beklager å legge innlegge her, men jeg får følelsen at det er her det skjer noe.

Jeg er 16 år gammel, er pen, men ganske usikker blant jenter. Jeg er sikker, så lenge jeg vet de liker meg godt nok. Jeg vet om en jente som er et år yngre enn meg som går på skolen min og som jeg er kjempe forelsket i. Jeg tror hun og liker meg siden hun stadig sender meg blikk (som jeg sender tilbake), men alikevel har jeg ikke spurt henne ut. Jeg blir deprimert over å tenke på dette, for det har foregått i 8 uker =(

Kan dere plz gi meg noen gode råd over hvordan jeg skal gå frem? Jeg er nervøs, men jeg tror hvis jeg ikke går frem, så har jeg gjort det (mister henne).

Tusen Takk!

- Kjetil

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83070-trenger-r%C3%A5d-fra-de-litt-eldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Dette er så "normalt" det bare kan få blitt, så har vi sakt det.

Viktig at du vet det.

Som tigern sier så finnes det usikkerhet i alle aldre.

Man deg opp og begynn å prate med jenta.

Hvis du synes det er for vemmelig å gå bort til henne tvers over hele skolegården så pass på når du passerer henne.

Stopp opp litt og si hei, alt bra? Eller noe sånt.

Smil, og gjør den første samtalen litt kortere.

Da vil du nok se mere blikk fra henne etterpå.

Og du får bygget opp litt selvtillit over at du har gjort det.

Så gjør du det igjen og ballen vil nok rulle av seg selv.

Hun er garantert like usikker som deg, og hvis interessert vil sette kjempepris på at du tar første steg.

Det finnes ikke noe hærligere enn kjærlighet i denne alderen, så bygg opp litt selvtillit og gå på.

Lykke til.

Hei du.

Dette er så "normalt" det bare kan få blitt, så har vi sakt det.

Viktig at du vet det.

Som tigern sier så finnes det usikkerhet i alle aldre.

Man deg opp og begynn å prate med jenta.

Hvis du synes det er for vemmelig å gå bort til henne tvers over hele skolegården så pass på når du passerer henne.

Stopp opp litt og si hei, alt bra? Eller noe sånt.

Smil, og gjør den første samtalen litt kortere.

Da vil du nok se mere blikk fra henne etterpå.

Og du får bygget opp litt selvtillit over at du har gjort det.

Så gjør du det igjen og ballen vil nok rulle av seg selv.

Hun er garantert like usikker som deg, og hvis interessert vil sette kjempepris på at du tar første steg.

Det finnes ikke noe hærligere enn kjærlighet i denne alderen, så bygg opp litt selvtillit og gå på.

Lykke til.

da sier jeg takk for rådene =D

skal prøve å manne meg opp, og gå bort til henne.

Er det dumt å spørre om å gå på kino?

Men damn så skjelven jeg blir når jeg ser henne, men tanken om å kanskje bli sammen med henne er sterk. Jeg vet det er mange fisk i havet, men denne er extra fiiin =)

takk igjen!

Men damn så skjelven jeg blir når jeg ser henne, men tanken om å kanskje bli sammen med henne er sterk. Jeg vet det er mange fisk i havet, men denne er extra fiiin =)

takk igjen!

Lykke til!!

Det er ikke dumt å spørre om kino:-)

At du er skjelven er en en god motivasjonsfaktor. Det skal krible litt da vettu;)

Husk å tenke at hun er ikke dønn selvsikker selv -hun har nok ikke så mye erfaring hun heller.

takk igjen!

Hei igjen..

He-he...klart man blir skjelven og føler seg varm og kald på en gang.

Det er forelskelsen og usikkerheten det....det har heller ikke noe med alder å gjøre.

Det er ikke dumt å be henne på kino, men ta en liten "hei du" et par ganger først kanskje så ser du rimelig fort om hun er interessert.....da er hun kanskje også mere klar for kinospørsmålet ditt.

Vi vil ikke at hun skal bli så paff og genert at hun sier nei selvom hun mener ja ikke sant?

Dette går nok kjempebra....og du , ikke tenk på andre fisker i havet....konsentrer deg om denne du!

;)

Lykke til...og fin kinotur!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...